سرمربی تیم ملی تنیس روی میز:

بازیکن انتصابی نداریم/بازیکنان براساس رنکینگ به تیم ملی دعوت شدند

لطف اله نسب گفت:بازیکنی در تیم ملی انتصاب نشده و تصور نمی کنم چنین اتفاقی رخ دهد.

لطف اله نسب:بازیکن انتصابی نداریمجمیل لطف اله نسب سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات پیش روی ملی پوشان کشورمان عنوان کرد:پس از عید نوروز در 3 ماه و در 3 مسابقه مهم ( مسابقات کشور های اسلامی - جمهوری آذربایجان ، مسابقات قهرمانی آسیا - چین ، مسابقات قهرمانی جهان - آلمان) باید به میدان برویم که به دلیل فشرده بودن این رقابت ها قطعا فشار زیادی را به بازیکنانمان وارد می کند. 

سرمربی تیم ملی در مورد انتخابی تیم ملی گفت: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی همگی بر اساس رنکینگ موجود که نتیجه فعالیت آن ها در 3 تور ایرانی آخر است به تیم ملی دعوت شده اند. 

وی افزود:16 بازیکن برتر رنکینگ به همراه 2 بازیکن دیگر که توسط بنده انتخاب شده اند در اردوی تیم ملی حضور دارند.

لطف اله نسب در ادامه و در مورد اردوهای ملی پوشان هم بیان کرد: با توجه به شروع مسابقات لیگ برتر اردویی را پیش بینی نکردیم اما به طور قطع اگر فرصت باشد اقدام به برگزاری اردوی جدیدی خواهیم کرد. 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی هم در تیم ملی انتصاب می شود یا خیر گفت:تصور نمی کنم بازیکنی در تیم ملی انتصاب شود مگر آن که اتفاق عجیبی رخ دهد. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار