رئیس دادگستری شهربابک گفت:بیش از 8 درصد پروندهای شوراهای حل اختلاف شهربابک در 9 ماهه ی سال جاری به صلح و سازش منتهی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمود عسکری در حاشیه بازدید از شوراهای حل اختلاف این شهرستان افزود : از ابتدای سال جاری تا کنون یک هزار و 830 فقره پرونده وارد شوراهای حل اختلاف این شهرستان شده است.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته از سوی اعضا و دبیران شوراهای حل اختلاف این شهرستان،طی 9ماه گذشته دو هزار و 22 فقره پرونده مختومه وبیش از 8 درصد پرونده ها به صلح و سازش ختم شده است.

این مقام قضائی عملکرد شوراهای حل اختلاف شهربابک را مثبت ارزیابی کرد و تصریح نمود:شوراهای حل اختلاف نقش موثری در کاهش پرونده های ورودی به محاکم قضائی ایفا می کنند.

رئیس دادگستری شهرستان شهربابک تاکید کرد: با توجه به اهمیت و کثرت پروندهای وارده به شوراهای حل اختلاف،اعضا و دبیران بایستی نهایت دقت و سرعت را در انجام وظایف خود اعمال نمایند ، تا حق هیچ شخصی در این نهاد تضییع نگردد.

محمود عسکری بیان داشت:در این شهرستان در حال حاضر 2 شورای ویژه رای در نظر گرفته شده است که با توجه به پرونده های وارده نیاز به یک شورای رای دیگر می باشد.

وی با بیان اینکه شوراهای این شهرستان به سیستم مدیریت پرونده متصل می باشند،افزود:این شوراهای از لحاظ تجهیزات کامپیوتری با کمبودهایی مواجه هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.