با توجه به استقبال دانش آموزان برنامه استعدادیابی دو و میدانی در مدارس کرمانشاه به صورت مستمر ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ دبیر هیات دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: با توجه به استقبال دانش آموزان برنامه استعدادیابی دو و میدانی در مدارس کرمانشاه به صورت مستمر ادامه می‌یابد.

چگینی اظهارکرد: استان کرمانشاه پتانسیل‌های زیادی در ورزش دو ومیدانی دارد، اما در گذشته به دلیل مشکلاتی همچون نبود پیست‌های مناسب تعداد ورزشکاران ما در این رشته کافی و قابل توجه نبود.

وی با اشاره به برنامه‌های استعدادیابی دو ومیدانی گفت: طرح استعدادیابی با هدف شناسایی و ساماندهی برترین‌های دو ومیدانی در حال انجام است و استارت کار از مدارس زده شده است.

دبیر هیات دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه گفت: طی چند روز گذشته نیز نخستین دوره استعدادیابی نواحی در کرمانشاه را در دو گروه دختران و پسران برگزار کردیم که دستاوردهای خوبی داشت و دانش آموزان مستعد شناسایی شدند.

چگینی با اشاره به حضور ۷۰ دانش آموز پسر در رقابت‌های استعدادیابی پسران گفت: این مسابقات در چهار ماده پرش طول، پرتاب توپ مدیسن بال، دو ۱۶۰۰ و دو ۱۰۰ متر سرعت انجام شد.

دبیر هیات دو ومیدانی شهرستان کرمانشاه با اشاره به اهدای جوایز و مدال و حکم قهرمانی به نفرات اول تا سوم هر ماده، گفت: جایزه جوانمردی نیز به یک دانش آموز در این دوره اهدا شد.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.