کرمانشاه؛

فعالیت 500 ورزشکار استان زیرنظر هیات دو و میدانی

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه گفت: از 500 ورزشکار در استان زیرنظر این هیات حدود 75 درصد این افراد را آقایان و 25 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حمیدرضا فردین پورگفت: البته در برنامه ریزی صورت گرفته برابری تعداد ورزشکاران خانم و آقای هیات را دنبال می کنیم و امیدواریم طی یکی دو سال آینده این مهم محقق شود.


وی افزود: یکی از این برنامه ها، برگزاری دوره های استعدادیابی در مدارس دخترانه است که مدتی است آغاز شده و تاکنون نیز ورزشکاران مستعد و خوبی شناسایی شده اند.

فردین پور همچنین به هیات های فعال استان نیز اشاره کرد و گفت: شهرستان های کرمانشاه، سنقر و کلیایی، اسلام آبادغرب و قصرشیرین از سایرین فعال تر هستند.

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه در ادامه از برگزاری مسابقات انتخابی داخل سالن استان برای مشخص شدن ترکیب کرمانشاه در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد و افزود: این رقابت ها در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه و با حضور دوندگانی از سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود در این رقابت نزدیک به یکصد نفر از بهترین دوندگان استان حضور داشته باشند و در 18 ماده با هم رقابت کنند.

فردین پور با بیان اینکه رقابت های داخل سالن قهرمانی کشور حدود 10 روز دیگر در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود، گفت: سال گذشته تیم دو و میدانی کرمانشاه مقام سوم را کسب کرد.

وی  گفت: با توجه به کسب رتبه سوم در سال گذشته احتمالا بین 10 تا 12 سهمیه برای مسابقات امسال به کرمانشاه اختصاص داده شود تا جزو استان هایی باشیم که دارای بیشترین سهمیه هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.