معاون فرماندار شادگان از احداث همزمان ۱۰ باب آموزشگاه با ۴۵ کلاس درسی در شادگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛نعمت اله آلبوغبیش گفت: دو باب از این آموزشگاه ها در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود و مابقی تا پایان سال و حداکثر برای سال تحصیلی  جدید آماده بهره برداری خواهند شد.

 وی افزود: دو باب از این آموزشگاه ها با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و ۵۰ درصد در شهر شادگان، دو باب با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد در روستاهای گیداری و چومه سیدعلوان و ۶ باب با پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۵۵ درصد در روستاهای  نهرجراح، بریجع، یوبه سعدی، آلبوجنام، توپچی و آلبوصوف واقع شده  و دردست احداث هستند.

آلبوغبیش گفت: علاوه براین، در سال جاری دو باب آموزشگاه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته، ۲۰ باب آموزشگاه تجهیز و تعمیرات  اساسی شدند، ۲۵ آموزشگاه در حال تجهیز، تعمیر و بازسازی اساسی هستند و ۲۰ آموزشگاه در  آینده نزدیک  بازسازی  خواهند شد.

وی یادآور شد: به رغم  کمبود اعتبارات در سال جاری، اعتبار احداث، بازسازی، تعمیر و تجهیز  مدارس از محل منابع تملک دارائی های سرمایه ای استانی، ملی و مشارکت خیران مدرسه ساز، تامین و ابلاغ شده است.

معاون فرماندار شادگان افزود: با تکمیل  مدارس در حال احداث، در آینده نزدیک  شاهد رشد کیفی آموزش و افزایش ورودی دانش آموزان شادگانی به دانشگاه های دولتی در رشته های مختلف به ویژه مهندسی و پزشکی باشیم.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.