رئیس سابق فدراسیون تیراندازی گفت: برخورد وزارت خانه با من ناجوانمردانه بود، فقط به خاطر انتقادهایم از مسئولان برکنار شدم.

هاشمی: رفتار وزارت ورزش غیر اخلاقی بود/ برکناری من حاصل انتقادهای اخیرم بودمهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در باره تصمیم وزارت ورزش وجوانان مبنی بر برکناری وی از ریاست فدراسیون تیراندازی بیان کرد: رفتار مسولان وزارت ورزش و جوانان در مورد برکناری من، غیر اخلافی و ناجوانمردانه بود چون روز گذشته و خارج از ساعت اداری از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شدم در حالی که مسئولان امروز به صورت رسمی از این خبر مطلعم کردند.

وی افزود: من به طور قانونی می توانم از کسانی که این اقدام غیر اخلاقی را انجام دادند شکایت کنم اما در حال حاضر تصمیمی برای این کار ندارم. در صورت شکایت، سعی می کنم این موضوع به خارج از کشور کشیده نشود جون در غیر این صورت حاشیه ای شدن این موضوع به ضرر تیراندازی ایران خواهد بود.

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی ادامه داد: در مدتی که ریاست فدراسیون را به عهده داشتم از سوی مسئولان حمایت نشدم و با چنگ و دندان امور فدراسیون را پیش بردم که نتیجه آن بدهی سرسام آور فدراسیون است البته این هزینه صرف اعزام تیراندازان به مسابقات بین المللی شد.

**مسئولان طاقت انتقاد ندارند

هاشمی گفت: وقتی مسئولان با مدیری که به زعم خوشان در طول ریاستش عملکرد موفقی داشته، اینگونه رفتار می کنند، نباید انتظار داشت که با دیگر مدیران رفتار های مناسب داشته باشند. من کار غیر قانونی انجام ندادم فقط در دفاع از خودم مقابل آنها ایستادم متاسفانه مسئولان طاقت انتقاد ندارند و وقتی با واکنش های من روبه رو شدند دستور برکناری ام از فدراسیون را صادر کردند. اگر مسئولان طاقت انتقاد ندارند چرا مسئولیت قبول می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار