دیوان عدالت اداری پس از درخواست اعاده دادرسی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی، حکم برگزاری انتخابات این فدراسیون را متوقف کرد.

برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی متوقف شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتخابات فدراسیون تیراندازی در سال 92 با ابهامات متعددی روبه رو بوده است که اکنون پس از گذشت 2 سال از برگزاری مجمع حواشی زیادی برای این فدراسیون به همراه داشته است.

مهدی هاشمی به دلیل نمایندگی مجلس شورای اسلامی نمی توانست در مجمع انتخاباتی شرکت کند اما در آن مقطع اعلام شد که نمایندگی شغل نیست و هاشمی می تواند در انتخابات شرکت کند. اما یکی از رقبای وی در مجمع انتخاباتی از دوشغله بودن هاشمی شکایت کرد.

دیوان عدالت اداری چند ماه پیش اعلام کرد که انتخابات ریاست فدراسیون به علت دوشغله بودن هاشمی باطل است. اما بار دیگر در نامه ای اعلام کرد که این مرجع به  موضوع انتخابات فدراسیون ها در رابطه با دوشغله بودن کاندیدا ورود نمی کند.

 مسئولان وزارت ورزش این موضوع را پیگیری کردند تا جایی که سجادی در اظهاراتش گفته بود برای فدراسیون تیراندازی سر پرست انتخاب می کند اما این تصمیم نیز عملی نشد.

14 دی ماه دیوان عدالت اداری در نامه به وزارت ورزش خواستار برگزاری مجدد انتخابات فدراسیون تیراندازی شد، اما مهدی هاشمی در خواست اعاده دادرسی داد که براساس آن درخواست برگزاری انتخابات این فدراسیون متوقف شده است.

مهدی هاشمی رئیس فدراسیون در مورد رای دیوان عدالت اداری به خبرنگار ما گفت: پس از اینکه دیوان عدالت اداری هفته گذشته رای برگزاری مجدد انتخابات فدراسیون تیراندازی را اعلام کرد طبق قانون درخواست اعاده دادرسی به این نهاد دادم.

وی افزود: تا کنون از دیوان عدالت اداری موضوع توقف برگزاری انتخابات فدراسیون را به طور رسمی اعلام نشده است. من هم از طریق رسانه  ها متوجه این موضوع شدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار