فرماندار اردبیل بر راه اندازی مدارس در شهرک های جدیدالتاسیس این شهرستان برای تامین مطالبات اهالی این مناطق تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،جواد زنجانی فرماندار شهرستان اردبیل گفت:در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل اظهار داشت: هم اکنون شهرک های جدیدالتاسیس شهرستان اردبیل نیازمند احداث فضاهای آموزشی و مدرسه هستند که انتظار می‌رود هر چه زودتر فضاهای آموزشی و مدارس در شهرک های جدیدالتاسیس اردبیل احداث شود تا بتوانیم دغدغه و مطالبات ساکنان این مناطق را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه نصف جمعیت استان اردبیل در مرکز استان ساکن هستند، گفت: به دلیل این امر نیاز است فضاهای آموزشی و علمی در منطقه با توجه به جمعیت زیاد منطقه گسترش یابد که در این زمینه آموزش و پرورش نقش اساسی و خطیری دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: هفته شورای آموزش و پرورش فرصتی بسیار بزرگ برای قدردانی از زحمات معلمان و فرهنگیان است و انتظار می‌رود در این هفته شاخصه‌های مختلف تربیتی، علمی و آموزشی در مدارس تبیین شود تا بتوانیم جایگاه آموزش و پرورش را در نزد همگان بشناسانیم.

زنجانی تصریح کرد:‌ انتظار می‌رود از ظرفیت خیران برای احداث فضاهای آموزشی و علمی مناطق مختلف استان اردبیل استفاده شود چرا که هم اکنون بسیاری از مدارس اردبیل نیازمند تجهیز و نوسازی هستند و با ظرفیت خیران می‌توان این دغدغه‌ها و مشکلات موجود را برطرف کرد.

وی افزود: باید آموزشها و برنامه‌های مختلف در مدارس اردبیل اجرا شود تا بتوانیم با استفاد از این آموزشها گام بزرگی در کاهش آسیبهای اجتماعی برداریم چرا که دانش‌آموزان قشر حساسی بوده و نیازمند برنامه‌ریزی اساسی و هدفمند هستند.

فرماندار شهرستان اردبیل اظهار کرد: نظارت بر فعالیت آموزش و پرورش و مدارس باید دوچندان شود تا بتوانیم با تبیین برنامه‌ها و مطالبات دانش‌آموزان و فرهنگیان گام مهمی در توسعه و پیشرفت جایگاه علمی استان اردبیل برداریم که این امر نیاز اساسی است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.