استاندار اردبیل گفت: فرهنگ ایثار وشهادت راه حل همه مشکلات جامعه است و جامعه نیازمند فرهنگ ایثار وشهادت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،   مجید خدابخش افزود: فرهنگ ایثار و شهادت راه حل همه مشکلات جامعه است و با روحیه ایثارگری است که معضلات اجتماعی و مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان مرتفع می شود.

وی بیان کرد: ایثار درجات مختلفی دارد و شهادت بالاترین درجه و اوج ایثار است .

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت استان اردبیل با بیان اینکه اقدامات انجام گرفته در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان چشمگیر و قابل توجه بوده است، بر استفاده از شیوه های هنری درترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: باید از زبان هنر در جهت نیل به اهداف ترویج روحیه ایثارگری و شهادت طلبی بهره جست.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مردم استان اردبیل در مراحل مختلف انقلاب و دوران دفاع مقدس و پس از آنهمواره عشق به شهادت و روحیه ایثارگری خود را به اثبات رسانده اند خاطر نشان کرد: مردم استان در کمک رسانی به مدافعان حرم نیز برگ دیگری از روحیه ایثار و شهادت طلبی خود را به ثبت رساندند.

خدابخش فرا رسیدن دهه مبارک فجر را فرصت مناسبی برای معرفی بهتر و زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای انقلاب دانست و افزود: باید با اقدام های مناسب از قبیل موضوع انشاء دانش آموزان و پایان نامه های دانشجوئی و برگزاری مراسم و برنامه ها، ایثارگری ها و رشادت های شهدای انقلاب بازگو شود.

ویاز عملکرد مطلوب صدا و سیما، سپاه و بنیاد شهید و امورایثارگران استان در برگزاری مراسم و برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انعکاس مطلوب آن از صداوسیمای مرکز اردبیلقدردانی کرد و خواستار تلاش بیشتر برای انعکاسبهتر برنامه های استانی ازشبکه های ملی وسراسری شد.

در این جلسه مددی مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز گزارشی از عملکرد و تلاش های شبکه استانی صداوسیمای مرکز اردبیل ارائه کرد .

ذکی ا... خوشبخت نماینده کمیته جستجوی مفقودین استان نیز گفت: در ایام فاطمیه امسالپیکر مطهر تعداد دیگری از شهدای گمنام در استان اردبیل تشییع و تدفین می شود.

علی واحد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل نیز از حمایت های مالی و معنوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیلاز فعالیت های هنری و پایان نامه های دانشجوئی با موضوع ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی خبر داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.