تسهیلات قرض الحسنه به املاک در مسیر معابری که در پهنه های کم برخوردار و در دست بازگشایی قرار دارند، اعطا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  شهردار منطقه 3 با اشاره به تبصره 20بودجه امسال تصریح کرد: با موافقت معاونین مالی و شهرسازی شهرداری مشهد در خصوص اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مالکان قطعات واقع در حاشیه معابر در دست بازگشایی در پهنه های کم برخوردار که دارای حد نصاب تفکیک باشند، این مصوبه با همراهی بانک شهر اجرایی شد.
مجتبی زمانیان وحیدی با اشاره به هدف گذاری شهرداری مشهد در راستای تقویت حاشیه شهر اظهار کرد: بسیاری از معابر منطقه از جمله رسالت شمالی و جنوبی، خواجه ربیع ومیدان امام حسین(ع)، پس از گسترش شهر و اقدامات توسعه ای نیازمند به عقب نشینی املاک در مسیر هستند تا هم معابر تعریض و هم ترافیک سنگین این معابر روان شود. از این رو اقدام اخیر شهرداری در تسهیل دریافت تسهیلات بانکی پاسخ مناسبی در مرتفع سازی این مسائل است.
شهردار منطقه 3 افزود: با توجه به درخواست های متعدد شهروندان برای حل این گره های شهری و با توجه به سازوکار های مناسب تعیین شده برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه، شهرداری منطقه 3 آمادگی دارد تا در صورت تمایل و عزم مالکان این املاک، اقدامات مورد نیاز را پیگیری کند.
وی همچنین در خاتمه از مالکین املاک در محدوه منطقه 3خواست با مراجعه به حوزه شهرسازی منطقه از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به چگونگی و میزان تسهیلات قرض الحسنه مطلع شوند .
انتهای پیام// ن غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.