شماری از هنرمندان معروف آمریکایی مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب این کشور را تحریم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون سی ان ان، شماری از هنرمندان معروف آمریکایی مراسم تحلیف ترامپ را تحریم کردند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا روز جمعه بیستم ژانویه با شرکت در مراسم تحلیف، به صورت رسمی سکان کاخ سفید را در دست می گیرد. برای تحلیف ترامپ، مراسم ویژه ای در نظرگرفته شده است.

اما شماری از هنرمندان آمریکایی اعلام کرده اند در این مراسم شرکت نمی کنند. از جمله گروههای هنری که در این مراسم، به اجرای موسیقی می پردازد، گروه کر مورمون تابرناکل است.

اما یکی از اعضای خانم در این گروه کر اعلام کرده است در این مراسم شرکت نخواهد کرد زیرا اجرای موسیقی در مراسم ترامپ، خیانت به ارزشهای مدنظر او خواهد بود.

جکی ایوانکو خواننده شانزده ساله معروف آمریکایی نیز که استعداد خاصی در خوانندگی دارد نیز اعلام کرده است در این مراسم شرکت نمی کند.

البته دونالد ترامپ نیز در واکنش به این خبرها گفته است که او نمی خواهد افراد به اصطلاح معروف در مراسم او حضور داشته باشند زیرا آنها فقط به دنبال بلیط رایگان مراسم هستند و عملا کاری برای مردم نکرده اند و او خواهان مردم است و نه چهره ها.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار