شب گذشته و بامداد امروز؛ آتش نشانان شهر باران بواسطه 4 حادثه، لحظات نفس گیری را سپری کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛ رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت  گفت: شب گذشته و بامداد امروز آتش نشانان شهر باران بواسطه چهار حادثه"یک مورد سقوط خودرو در داخل کانال آب، یک مورد حریق خودرو، دو مورد آتش سوزی منزل مسکونی" شبی نفس گیر و پر حادثه را سپری کردند.
بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت افزود: سقوط یکدستگاه خودروی 206 به داخل رودخانه پیربازار رشت در ساعت 23:37 دقیقه شب گذشته؛ موجبات فوت راننده 21 ساله را فراهم نمود که در این عملیات 8 آتش نشان از ایستگاه های 5و4 حضور داشتند و راننده جوان را از داخل خودروی غوطه ور در رودخانه به بیرون انتقال دادند.

رمضانی با اشاره به گزارش حادثه آتش سوزی خودروی پژو 206 در ساعت 04:06 دقیقه صبح امروز واقع در جاده تهران - جنب تالار گویا افزود: سریعا 3 آتش نشان بهمراه یکدستگاه خودروی اطفایی به محل اعزام شدند که خوشبختانه آتش قبل از رسیدن آتش نشانان و توسط راننده به وسیله یکدستگاه خاموش کننده دستی اطفا شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی با اشاره به دو آتش سوزی منزل مسکونی در بامداد امروز صبح افزود: بواسطه گزارش آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی ویلایی خالی از سکنه در ساعت 4:56 دقیقه به مرکز ستاد فرماندهی 16 آتش نشان بهمراه 6 دستگاه خودرو به محل حادثه واقع در خیابان لاکانی – جنب مسجد حجت الاسلام شفتی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در پی تجمع معتادین و قراردادن آتش در مجاورت اجسام قابل اشتعال بوده افزود: تیم آتش نشانان بعلت شدت آتش سوزی در پشت بام منزل مسکونی و احتمال سرایت به آپارتمان همجوار به دو گروه تقسیم شدند و از دو سمت به اطفای کامل آتش پرداخته و از سرایت به دیگر اماکن پیشگیری کردند.

رمضانی در پایان به آتش سوزی در انباری یکباب منزل مسکونی در ساعت 6:28 دقیقه صبح امروز اشاره کرد و گفت: انباری منزل مسکونی بعللی آتش گرفت که تیمی متشکل از 21 آتش نشان بهمراه 6 دستگاه خودروی اطفایی به محل اعزام شدند و در یک عملیات نفس گیر و پرتلاش توانستند آتش را در همان مکان خاموش کنند.

همین گزارش حاکی است: آتش نشانان در 24 ساعت گذشته عملیات امداد رسانی به شهروندان را بعلت رخداد 10 مورد حریق ، حادثه و خدمات ایمنی صورت دادند که این حوادث شامل 5 مورد محبوس شدن در آسانسور و منزل مسکونی، یک مورد گیر کردن حلقه انگشتری، یک مورد سقوط خودرو در داخل کانال آب، یک مورد آتش سوزی خودرو و دو مورد آتش سوزی منزل مسکونی بوده است.
گفتنی است: متاسفانه در پی اعزام آتش نشانان مبنی برگزارش محبوس بودن شخصی در داخل منزل مسکونی ، مشاهده شد بانوی سالخورده بعلت بیماری و کهولت سن در داخل منزل فوت نموده که آتش نشانان پس از تحویل جسد به عوامل قضایی و انتظامی به آشیانه بازگشتند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.