معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری دوره های آموزشی رایگان برای چاپخانه داران استان با هدف پویایی صنعت چاپ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛

حسین ابراهیمیان در گفت و گویی با بیان اینکه آموزش نیروی انسانی در هر مجموعه می تواند منجر به پویایی و رشد آن مجموعه شود، گفت: به همین منظور، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با همکاری دفتر چاپ و نشر وزارت متبوع اقدام به برگزاری دوره های آموزشی رایگان برای چاپخانه داران استان نموده است.

وی با بیان اینکه دو کلاس آموزشی ٨ ساعته با حضور اساتید برجسته صنعت چاپ کشور برای چاپخانه داران گیلان در نظر گرفته شد، تصریح کرد: کلاس نخست با عنوان «صنعت چاپ – مرکب» توسط استاد روح ا... کاشانکی، پنجشنبه گذشته در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار شد.

ابراهیمیان ادامه داد: کلاس بعدی نیز با عنوان «نظارت فنی در صنعت چاپ» توسط استاد دری، روز پنجشنبه ٣٠ دی ماه جاری در مکان مذکور برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه از میان ٨١ چاپخانه فعال در استان، ٤٢ نفر برای حضور در این دوره ها اعلام آمادگی کردند، افزود: در پایان این دوره ها برای افراد شرکت کننده در آن، گواهی حضور در دوره صادر خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: همچنین در راستای افزایش تجربه و بهبود روند کاری فعالان عرصه چاپ استان، هفته گذشته جمعی از کارشناسان و مدیران مراکز چاپی گیلان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سفری یک روزه از سه چاپخانه همشهری، صنایع چاپ مادرول و مجتمع چاپ هودیس پارس تهران بازدید به عمل آوردند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.