سرمربی سابق ماشین سازی گفت: تداوم در گیری های کی روش و برانکو باعث شده فوتبال وارد مسائل حاشیه ای شود.

خطیبی: اختلافات کی روش وبرانکو فوتبال را وارد حاشیه کردبه گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسول خطیبی درباره اختلافات کی روش و برانکو اظهار کرد: باید فضای دوستانه ای میان تیم ملی و باشگاه ها به وجود آید تا از بروز اختلافات جلوگیری شود.

وی در ادامه عنوان کرد: تعاملی میان تیم ملی و باشگاه ها وجود ندارد و همین موضوع باعث اختلافات کی روش و برانکو شده است. تداوم در گیری های این دو مربی باعث شده که فوتبال ما وارد مسائل حاشیه ای شود و این اختلافات باید زودتر برطرف شود.

سرمربی سابق ماشین سازی بیان کرد: به هر حال باید اختلافات این دو مربی را حل کرد تا هر دو تمرکزشان را بر روی تیم های خود بگذارند. به نظرم اگر جلسه ای میان کی روش و سرمربیان باشگاه بگذارند اختلافات به بیرون درز نمی کند و آنها اختلاف نظرشان را در آن جلسه برطرف می کنند.

خطیبی درباره ارزیابی اش از کلاس های آموزشی تصریح کرد: این کلاس ها بعد از 7 سال برگزار شد و آموزش های خوبی در این کلاس از سوی "گری فیلیپس" مدرس آلمانی ارائه شد. امیدوارم این کلاس ها در افزایش دانش مربیان تاثیر گذار باشد.

وی درباره وضعیت نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فوتبال امارات طی چند سال اخیر سرمایه گذاری عظیمی در مقطع پایه های خود کرده است و توانسته نتایج خوبی مقابل تیم های ایرانی بگیرد. به هر حال اماراتی ها آینده را در نظر می گیرند اما ما آینده نگری نداریم و برنامه ریزی کوتاه مدتی برای فوتبال داریم.

سرمربی سابق ماشین سازی در ادامه عنوان کرد: مدیران ما نتیجه گرا هستند و برنامه ریزی برای آینده ندارند و همین موضوع باعث شده که باشگاه ها در آسیا موفق نشوند. همچنین مشکل اساسی تیم ها سرمایه گذاری نکردن در پایه ها است که این موضوع به تیم های بزرگسال ما آسیب رسانده است.

خطیبی تصریح کرد: به هرحال نمایندگان ایران در آسیا کارشان سخت است و تنها ذوب آهن توانسته در نقل وانتقالات خوب عمل کند و بازیکنان شاخصی بگیرد. همچنین باشگاه ها باید برنامه ریزی کنند تا حداقل به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

وی درباره اینکه برخی از تیم ها قراردادهای میلیاردی با بازیکنان جدید می بندند بیان کرد: اگر باشگاه ها از تیم های پایه خود بازیکن جذب کنند در آن صورت پول های باشگاه ها به هدر نمی رود و همچنین مدیران ما برنامه ریزی مناسبی ندارند و بدون در نظر گرفتن در آمد باشگاه اقدام به جذب بازیکن می کنند.

وی درباره نقش دلال ها در نقل وانتقالات بیان کرد: اگر آکادمی باشگاه ها فعال شود و بازیکنان برای تیم های بزرگسال تربیت شوند در آن صورت خبری از دلالی در نقل وانتقالات نخواهد بود. به هرحال بازار دلالان در نقل و انتقلات داغ است و پول های زیادی در جیب دلالان می رود. سازمان بازرسی کل کشور پایان فعالیت  50 نفر از کارکنان فدراسیون فوتبال را اعلام کرد که شاید یکی از دلایل آن موضوع فساد در فوتبال باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال باید جلسه ای میان کی روش و مربیان لیگ برتر برگزار کنند تا حاشیه ها از فوتبال از دور شود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار