مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

آرزو می‌کنیم تیم فرکی بالا بیاید/بعید است مربیان قانون جذب بازیکنان را ندانند

حسن استکی گفت:به جایگاه پایین سایپا در جدول نگاه نمی‌کنیم و آرزو می‌کنیم که تیم حسین فرکی به بالای جدول بیاید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،حسن استکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: این طور که به نظر می رسد خیلی از افراد به این فکر می کنند چون سایپا در پایین جدول قرار دارد، تیم ضعیفی است، اما آنها مقابل تیم پرسپولیس نشان دادند تیم قوی ای هستند. با شناختی که از حسین فرکی دارم می دانم که تیم سایپا فردا قدرتمند مقابل ما ظاهر می شود.

وی افزود: به جایگاه پایین سایپا در جدول نگاه نمی‌کنیم و آرزو می‌کنیم که تیم حسین فرکی به بالای جدول بیاید، چرا که جایگاهش اینجا نیست. برای بازی فردا محمدرضا عباسی و علی حمام را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و بازیکن محرومی نیز نداریم.

استکی در مورد نقل‌وانتقالات ذوب آهن عنوان کرد: ما لیست خروجی نداریم، اما یک بازیکن لبنانی جذب کردیم و باید بگویم این بازیکن از روز گذشته به تمرینات ما اضافه شده و پستش هافبک - مهاجم است. این بازیکن چپ‌پای خوبی است و امیدوارم به تیم ما کمک کند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به صحبت های آذری مبنی بر اینکه مربی استقلال با 2 بازیکن این تیم وارد مذاکره شده است گفت: من مصاحبه آذری را دیدم، اما اطلاعی از اتفاقات اخیر ندارم. ما در سال 2017 هستیم و فکر نمی‌کنم شخصی این حرکات را بکنند یا مربیان در سطحی باشند که ندانند برای جذب بازیکن چه کار باید بکنند.حتماً خودشان می‌دانند که چه کاری باید انجام دهند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار