«محمد خادم الفقرا» هنرمند کاشانی رتبه دوم و لوح تقدیر دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران را دریافت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت:این هنرمند نگارگر کاشانی در بخش نقاشی ایرانی موفق به کسب رتبه دوم و در بخش گل و مرغ موفق به دریافت لوح تقدیر دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران شد.

مصطفی جوادی‌مقدم،با اشاره به اینکه تعداد آثار رسیده در بخش نقاشی ایرانی 359 اثر و در بخش گل و مرغ 230 اثر بوده‌است افزود: 63 اثر از بین این آثار در بخش نقاشی ایرانی و 51 اثر در بخش گل و مرغ به نمایشگاه دهمین دوسالانه نگارگری ایران در باغ موزه نگارستان تهران راه یافت که آثار محمدخادم الفقرا هنرمند نگارگر کاشانی از میان این تعداد اثر موفق به کسب رتبه دوم و لوح تقدیر شد.

وی، برگزاری این جشنواره در6 حوزه نگارگری را یادآو رشد و گفت: 958 هنرمند در مجموع در بخش های مختلف آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که 196اثر از این تعداد آثار توسط هیأت داوران انتخاب و به نمایشگاه دهمین دوسالانه نگارگری ایران راه یافت.

به‌گفته‌وی، این آثارز ٢٧آذر ماهتا ٢٧ دی ماه در باغ موزه نگارستان تهرانبه نمایش گذاشته شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، خاطرنشان‌کرد:آیین اختتامیه دهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران با حضور علی مرادخانی معاون هنریوزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید ملانوروزی مدیر کل موزه هنرهای معاصر و جمعی از هنرمندان برتر عرصه هنرهای تجسمی در موزه هنرهای معاصر تهران اجرا و از برگزیدگان این دوسالانه تجلیل شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار