خاکسار:

حضور تمام برندهای معتبر ماشین‌سازی کشور در نمایشگاه تهران پلاس

مسئول برگزاری نمایشگاه تهران پلاست در شهر آفتاب گفت: در نمایشگاه تهران پلاس از آخرین درجه پیشرفت برخی ماشین‌آلات استفاده شده و تمام برندهای معتبر ماشین سازی کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی خاکسار مسئول برگزاری نخستین نمایشگاه تهران پلاس در نشست خبری خود پیرامون تشریح جزییات برگزاری این نمایشگاه که امروز(دوشنبه) در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد، با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در این نمایشگاه، اظهار کرد: این نخستین نمایشگاهی است که تشکل‌های ذینفع در آن حضور داشته و با کار شبانه روزی خود سعی در جذب بازدید کننده و تبلیغات گسترده برای آن دارند.

وی افزود: در حال حاضر 8 هزار واحد صنعت پلاستیک در کشور داریم و به دلیل آنکه اکثر تولیدات داخلی است مزیت رقابت نسبی را دارد، همچنین تمرکز خود را در بحث جذب بازدید کننده قرار داده‌ایم و با بهره‌گیری از تشکل‌ها، انجمن شهرستان‌ها، تجهیزات و سایر ذینفع ها، امر اطلاع‌رسانی انجام شده است به طوری که از شهرستان‌ها کاروان‌هایی برای بازدید از این نمایشگاه اعزام می‌شوند که در جذب بازدید کننده اتفاق خوبی محسوب می‌شود.

خاکسار در ادامه افزود: مزیت برگزاری نمایشگاه تخصصی در شهر آفتاب این است که بسیاری از شهرک‌های بزرگ مانند شمس آباد دسترسی راحتی به نمایشگاه دارند و بدون ترافیک می‌توانند خود را به این مکان برسانند. 

مسئول برگزاری نمایشگاه تهران پلاس، تصریح کرد: در بحث تأمین مواد اولیه پتروشیمی غیر از یک یا دو شرکت، سایر شرکت ها به دلایل مختلف مشارکت فعال نداشته ولی در مراحل بینابینی برای تولید مواد اولیه با همت تشکل‌ها و مطالبه گری آن ها دارای غرفه هستیم.

وی تصریح کرد: در بحث فنی نمایشگاه استفاده از برخی ماشین آلات به لحاظ تکنولوژی در آخرین درجه پیشرفت قرار دارد و تمام برندهای معتبر ماشین سازی کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

خاکسار با بیان اینکه رقابت باعث ارتقای کیفی نمایشگاه می شود، ادامه داد: نمایشگاه با راهبرد شورای سیاست گذاری انجام می شود و سعی داریم با مشارکت شرکت کنندگان و تشکل ها که به تمام نیازمندی های صنعت آشنایی دارند، این حوزه رو توسعه دهیم و مهم ترین هدف این نمایشگاه مدرن توجه به تشکل ها و بخش خصوصی است که نگاه دولتی از آنان برداشته شده و خودکفا شدند که یک اقدامی تعامل گونه است.

وی بیان داشت: به اعتقاد برخی کارشناسان این نمایشگاه ها در تمام عرصه ها فعالیت می کنند و تعداد آن ها به نفع صنعت کشور است همچنین در این نمایشگاه هیئت هایی از کشور عراق و افغانستان، وزارتخانه های مختلف و برخی مناطق تهران حضور دارند و برای انتقال بازدید کنندگانی که در مناطقی از شهر که تجمع شهرک های صنعتی وجود دارد به این نمایشگاه خودروهایی در نظر گرفته شده است.

خاکسار اضافه کرد: در این نمایشگاه سعی می شود تا نگاه ویژه ای به دانشجویان و نخبگان حوزه پلیمر و صنایع شود و فرصتی میان صنعت و دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی ایجاد شده تا جذب جوانان با استعداد در این صنعت صورت گیرد.

مسئول برگزاری نمایشگاه تهران پلاس در پایان گفت: این نمایشگاه از تاریخ 30 دی تا 3 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از ساعت 10 صبح تا 17 پذیرای متخصصان، دانشجویان و عموم مردم است و در طول مدت برگزاری نمایشگاه کارگاه ها و نشست های تخصصی نیر بر پا می شود همچنین مراسم افتتاحیه این نمایشگاه روز پنج شنبه30 دی ماه از ساعت10 صبح با حضور مقامات کشوری و شخصیت هایی از کشورهای همسایه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار