پنج نفر از تکنسین‌های برگزیده مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بوشهر تجلیل شدند.

تجلیل از تکنسین‌های برگزیده
به گزارش خبرنگار گروه استان‌‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر ظهر دوشنبه در این آیین اظهار داشت: پنج نفر از تکنسین‌های شهرستان بوشهر توسط واحد کنترل کیفیت فوریت‌های پزشکی استان به عنوان برگزیده اعلام شده‌اند.

عبدالرحیم دادجو به نقش ارزنده اورژانس پیش بیمارستانی در حوزه سلامت و انتظارات مسئولین نظام سلامت و عموم مردم اشاره کرد و افزود: عملکرد هر عضو خانواده فوریت‌های پزشکی ویترینی از اخلاق و عملکرد کل این سازمان را نشان می‌دهد و شایسته است قبل از هر اقدامی اعم از حرفه ای، عملیاتی و اخلاقی به مهم توجه کنیم.

وی افزود: طی بررسی به عمل آمده در شش ماه گذشته از سوی واحد کنترل کیفیت مرکز و با توجه به طرح تکریم ارباب رجوع آقایان محمد صادق الماسی، صادق رضایی، سید جواد رضوی، حبیب شنبدی و عبدالرضا دشت کنکان، از بین بیشترین ماموریت‌ها بهترین عملکرد و رضایت‌مندی را داشتند و در نحوه پوشش فردی و اخلاق برخورد با ارباب رجوع و رضایت‌مندی مسئولین شهرستان و استان از ایشان عملکرد خوبی ارائه داده‌اند.

دادجو اضافه کرد: این اولین دوره ارزیابی عملکرد در سطح شهرستان بوشهر بود و امید است که پرسنل به الگو برداری در راستای تحقق اهداف سازمان روند رو به پیشرفتی را داشته باشند.

مسئول واحد کنترل کیفیت مرکز فوریت‌های پزشکی بوشهر نیز گفت: یکی از وظایف واحد کنترل کیفیت بررسی اخلاق حرفه‌ای پرسنل و ایجاد تعامل مناسب با ارباب رجوع است.

مریم بلوردی افزود: شرایط حاکم بر اکثر قریب به اتفاق ماموریت‌های اورژانس شرایط اضطراری و با استرس بسیار بالاست که سعی شده این مهم نیز مد نظر قرار بگیرد.

وی بیان کرد: مقرر شده است هر شش ماه یک‌بار بررسی‌های لازم انجام و با صلاحدید مسئولان تعدادی از پرسنل به عنوان افراد برگزیده مورد تقدیر قرار بگیرند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.