استاندار بوشهر گفت: دولت سیزدهم بر اساس آمارهای رسمی و قابل استناد دوره ای بی نظیر در حوزه خدمات رسانی به مردم در عرصه های مختلف بوده است.

احمد محمدی زاده اظهار کرد: این هشتمین جلسه‌ای بود که در سه ماه و نیم اول امسال تشکیل شده و همواره در ساعت‌های غیر اداری برای هم‌افزایی و هماهنگی بین مدیران در اهداف مشترک برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز، معاونین چکیده‌ای از اقدامات و خدمات دولت در حوزه‌های امنیتی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، اقتصادی، اداری، منابع انسانی و مدیریتی را ارائه کردند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در طول سه سال گذشته، حتی یک روز را برای خدمت به مردم از دست ندادیم و از هر لحظه برای خدمت‌رسانی استفاده کردیم.

محمدی زاده بیان کرد: خدمات انجام‌شده در حوزه‌های زیرساختی مانند آب، درمان، راه‌سازی، شهرسازی، مسکن و بندرسازی و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسیار ارزشمند بوده است.

وی با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخابات باشکوه افزود: از مردم استان بوشهر دعوت می کنم که روز جمعه پانزدهم تیرماه با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را ناامید و دوستان اسلام و انقلاب را امیدوار کنند.

استاتدار بوشهر گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح راه مقدس آیت‌الله رئیسی را در خدمت به مردم ادامه می دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.