زاهدان؛

برگزاری همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان از برگزاری همایش ملی ساحل پیمایی و مریخ نوردی" خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همایش ملی "ساحل پیمایی و مریخ نوردی " از ۲۸ تا ۳۰ بهمن‌ماه در شهرستان چابهار برگزار می‌شود. 

حسین ثوری افزود: همایش ملی "ساحل پیمایی و مریخ نوردی " از 28 تا 30 بهمن‌ماه در شهرستان چابهار برگزار می‌شود. 

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این همایش در مدت 3 روز مسیرهایی در سواحل و کوه‌های مریخی چابهار که از جاذبه‌های بسیار زیبای گردشگری کشور هستند را می‌پیمایند. 

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: هدف اصلی این همایش معرفی جاذبه‌های طبیعی چابهار با هدف افزایش جذب توریست به این شهر است. 

ثوری افزود: جذب سرمایه‌گذار از اقصی نقاط کشور برای سرمایه‌گذاری در این منطقه و تبادیل فرهنگی میان مردم از مناطق مختلف کشور از دیگر اهداف این همایش است. 

وی خاطرنشان کرد: همایش ملی "ساحل پیمایی و مریخ نوردی " در صورت توجه بیشتری و برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند در بلندمدت تبدیل به یک همایش بین‌المللی شود و جذب گردشگر خارجی برای چابهار را به دنبال داشته باشد. 

ثوری گفت: تلاش می‌شود با برگزاری اینگونه همایش‌ها ضمن معرفی جاذبه‌های گردشگردی شهر چابهار و مردمان مهمان‌نواز استان، تبلیغات منفی مربوط به سیستان و بلوچستان کمرنگ شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار