فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: تمام اقدامات پلیس برای خدمت رسانی بهتر به مردم است.

تمام اقدامات پلیس برای خدمت رسانی بهتر به مردمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ فرمانده انتظامی استان گفت: تمام اقدامات پلیس برای خدمت رسانی بهتر به مردم می باشد و ارتباط نزدیک مسئولان با نیروی انتظامی در ارتقاء امنیت پایدار جامعه اثر بخش است.
  
سردار حسین رحیمی در دیدار با اعضا مجمع نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت:خدمت به مردم و مردم مداری از اولویت های مهم پلیس می باشد و ما خود را خادم و مردم را ولی نعمتان خود می دانیم.
  
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، امنیت پایدار را در توسعه اقتصادی ، عمران و آبادانی استان بسیار مهم خواند و بیان داشت:نیروی انتظامی استان تلاش و برنامه خود را برای حفظ امنیت پایدار استان به منظور حضور سرمایه گذاران برای توسعه استان در این حوزه معطوف کرده و موفقیت های پلیس و برخورد قاطع با مخلان امنیت در استان بیانگر این امر می باشد.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جذب نیروی های بومی در مجموعه نیروی انتظامی استان اشاره کرد و گفت: ما در جذب نیروی های بومی هیچ فرقی بین جوانان اهل تسنن و تشیع قائل نیستیم و تا منون بیش از 500 نفر از جوانان بلوج یا جذب شده و یا در حال جذب در نیروی انتظامی استان هستند.
 
سردار رحیمی در ادامه توجه به قانون محوری را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: تمام اقدامات نیروی انتظامی بر مبنای قانون و در راستای خدمت به مردم شریف استان می باشد.  

این مقام ارشد انتظامی ارتباط بین نمایندگان مجلس که عصار مردم شریف و نجیب استان هستند و نیروی انتظامی را در ارتقاء امنیت استان اثر بخش خواند و بیان داشت: به هر میزان که این ارتباطات گسترش پیدا کند مردم از نتایج آن در ارتقاء امنیت پایدار بهره مند می شوند و این تعاملات و جلسات باید گسترش پیدا کند.  

رییس پلیس سیستان و بلوچستان در ادامه به اهمیت سلامت اداری در مجموعه نیروی انتظامی اشاره و تصریح کرد: راه اندازی قرار گاه صیانتی سلامت کارکنان، برای ارتقاء صیانت از پرسنل در مجموعه انتظامی یکی از اقدامات پلیس برای سلامت در درون این مجموعه می باشد.  

فرمانده انتظامی  سیستان و بلوچستان، توجه به امر آموزش کارکنان و ارتقاء توانمندی و حرفه ای کردن عناصر پلیس را از دیگر برنامه ها خواند و گفت: با راه اندازی قرارگاه جهادی تربیت و آموزش، کارکنان انتظامی به صورت عملی در حوزه های مختلف ماموریتی خود و همچنین برخورد شایسته با مردم و رعایت حقوق شهروندان را آموزش می بینند.  

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:با برنامه ریزی های انجام شده توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط با حوزه امنیت، ما شاهد ارتقاء امنیت در سطح استان هستیم و پایش های آماری بیانگر افزایش ضریب امنیتی و ارتقاء شاخص های مرتبط با این حوزه در منطقه می باشد.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود، کسب رتبه برتر انتظامی استان در اشراف فرماندهی معظم کل قوا در بین یگان های سطح کشور را از دیگر موفقیت های پلیس استلان اعلام کرد.  

در این دیدار نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی از تلاش های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی استان برای استقرار نظم و امنیت جامعه و مبارزه با مخلان امنیت عمومی تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار