دو خودروی سواری صبح امروز در پارکینگ یک منزل مسکونی در رشت سوختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان ؛معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت گفت: گزارش این آتش سوزی در ساعت 3:32 دقیقه صبح امروز به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی سریعا دو دستگاه خودروی اطفایی به همراه 6 آتش نشان از ایستگاه های 2و 5 به محل حادثه در بلوار حافظ – خیابان سید ابوالقاسم، اعزام شد.

شهرام مومنی معاونت عملیات سازمان آتش نشانی در این باره گفت: به محض رسیدن به محل آتش سوزی؛ دود و شعله زیادی از داخل پارکینک یک باب آپارتمان مسکونی مشاهده می شد.

وی با بیان اینکه تیم نخست اعزامی به اطفای کامل این آتش سوزی پرداخت افزود: بواسطه دود شدید ناشی از این آتش سوزی، سریعا تیم جستجو و نجات آتش نشانان به جستجوی افراد محبوس شده احتمالی در داخل آپارتمان پرداختند.

این مسوول آتش نشانی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب جانی نرسید؛ گفت: پس از کارشناسی های صورت گرفته علت حادثه تعمدی اعلام گردید که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و خارج کردن دود از داخل آپارتمان به آشیانه بازگشتند.

وی همچنین از آتش سوزی یکدستگاه خودروی پژو در ساعت 18:16 دقیقه روز گذشته 27 دی ماه 95 به مرکز ستاد فرماندهی اعلام شد که پس از اعزام تیم آتش نشانان ایستگاه 4 به محل سریعا آتش در همان لحظات نخست توسط آتش نشانان خاموش شد.

شهرام مومنی افزود: علت این آتش سوزی پارگی شیلنگ بنزین و ریزش آن بر روی اگزوز داغ بوده که خوشبختانه بواسطه نزدیکی ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه آتش در کمترین زمان ممکن خاموش شد.  




انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.