شیراز؛

از کشف بیش از 386 كیلوگرم تریاك تا توقیف سواری كیا با 40 میلیون خلافی

بیش از 386 كیلوگرم تریاك کشف و سواری كیا با 40 میلیون خلافی توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: ماموران گشت یگان امداد شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در یكی از ورودی های شهر شیراز به یك دستگاه خودرو سمند مشكوك شدند كه راننده خودرو به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار كرد.  

 
وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو مورد نظر توسط ماموران متوقف و راننده كه قصد آتش زدن خودرو را داشت با سرعت عمل به موقع ماموران دستگیر شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: در بازرسی از این خودرو 341 كیلو و 850 گرم تریاك كشف و به همراه متهم تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شد.  
 
سردار گودرزی در ادامه از كشف مواد مخدر در شهرستان لارستان خبر داد و خاطر نشان كرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروها در جاده بندر عباس - لارستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مظنون و آن را متوقف كردند.  
 
وی افزود: در بازرسی از این خودرو 45 كیلوگرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای در كپسول گاز خودرو جاسازی شده بود، كشف و در این رابطه پنج نفر متهم دستگیر شدند. 

توقیف سواری كیا با 40 میلیون خلافی  
رئیس پلیس راه شمالی فارس از توقیف یک دستگاه خودرو سواری " كیا اپتیما " با 40 میلیون ریال خلافی خبر داد.  
سرهنگ احمد احمدی رئیس پلیس راه شمالی فارس گفت: ماموران پلیس راه شهرستان فیروزآباد یک دستگاه خودرو سواری كیا اپتیما را به علت سرعت زیاد متوقف كردند‌.  
 
وی افزود: پس از توقف و درخواست آگاهی از مرکز اجرائیات پلیس، مشخص شد این خودرو دارای 40 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که خودرو توسط ماموران به پارکینگ منتقل شد.  
 
رئیس پلیس راه شمالی استان فارس گفت: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی كه مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، مراتب به مالک خودرو اعلام شده و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالك خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نكند، از تردد آن جلوگیری می شود.
 
دستگیری سارق با 19 فقره سرقت  
فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری یك سارق درون خودرو و كشف 19 فقره سرقت از وی در سطح شهرستان خبر داد.  
سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده نیروی انتظامی شیراز گفت: ماموران کلانتری شهرستان شیراز فردی را هنگام سرقت درون خودرو در یكی از خیابان ها دستگیر و متهم را برای ادامه تحقیقات به كلانتری منتقل كردند.  
 
وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده از این سارق ، 19 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز كشف شد.  
 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز افزود: تحقیقات پلیس برای كشف سرقت های احتمالی دیگر از این سارق ادامه دارد.
انتهای پیام/ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار