فرکی:به برانکو حق می دهم/ذوب آهن ساختار مدیریتی منسجمی دارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:کی روش و برانکو در یک سطح قابل احترام هستند اما حق با برانکو است.

فرکی: ذوب آهن ساختار مدیریتی منسجمی داردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،
سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اختلاف برانکو با کی روش گفت: به نظرم هر دو سرمربی قابل احترام هستند کی روش با توجه به مسئولیت سنگینی که دارد تحت فشار و برای نظر وی احترام زیادی قائل هستم اما باید بگویم حق با برانکو است و باید نگاه ملی به وی شود اما منافع تیم ملی به خطر نیفتد و جایگاه هر دو سرمربی حفظ شود. 

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: باید عنوان کنم ما در دیداری خانگی برابر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان قرار گرفته ایم. اکنون این تیم در رده سوم جدول لیگ شانزدهم قرار دارد و تاکنون دو دوره قهرمان جام حذفی شده است.

وی تاکید کرد: باید بگویم تیم فوتبال ذوب آهن از ساختار مدیریتی خوبی برخوردار و تاکنون ساختار متفاوتی را تجربه کرده است. در واقع این تیم با مدیریت حساب شده که حاصل تلاش مجموعه ذوب آهن بوده به مصاف تیم ما می آید. سایپا نیز برابر این تیم بازی خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه افزود: زمانی که یحیی گل محمدی سرمربیگری این تیم را عهده دار بود این تیم روند روبه رشد و احترام بالایی داشت و اکنون هم همین روند را دنبال می کند. در حال حاضر حضور حسینی هم باعث کاهش روند رو به جلوی تیم نشده است. ذوب آهن با وصف حضور در رده سوم جدول سابقه دو دوره قهرمانی لیگ برتر را دارد و اکنون ما در برابر چنین تیمی به میدان می رویم. 
این تیم از بازیکنان خوب و با تجربه ای چون رجب زاده بهره می برد که می توانند نتیجه را تغییر دهند. البته نباید از سابقه حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا غافل بود چون این تیم در کورس رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

فرکی گفت: ذوب آهن ساختار مدیریتی قوی دارد که بسیار منسجم و منظم عمل می کنند. در دو سال اخیر با حضور آذری مدیر عامل این تیم همیشه از موفق ترین تیم های لیگ بوده است. باید گفت کشورمان به مدیر ورزشی شجاعی در بدنه اش نیاز دارد و اگر می بینیم ذوب آهن تیمی منسجم است حاصل تلاش مدیریت و مجموعه باشگاه است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به دیدار تیمش برابر پرسپولیس و باخت به این تیم گفت: با تمام شایستگی که داشتیم این دیدار را واگذار کردیم و سه امتیاز این بازی را از دست دادیم. باید گفت ما مشکلات زیادی داریم و بدشانسی نیز دست از سر تیم برنمی دارد برابر ذوب آهن به سه امتیاز بازی نیاز مبرم داریم و بدون شک سه امتیاز را بدست می آوریم. آنچه به عنوان مشکل از آن باید یاد کنیم نتیجه نگرفتن است.  

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که از خرید های نیم فصل دوم لیگ رضایت دارید تصریح کرد: ما در فصل نقل و انتقالات زمستانی خلعتبری، پورقاض ، کلانتری که از شاگردانم در فولاد خوزستان بود جذب کردیم. لک را هم به عنوان سنگربان به تیم اضافه کردیم. باز هم جا برای جذب بازیکن داریم که به احتمال زیاد بازیکنی را درخط حمله به تیم اضافه کنیم. در واقع تیم ما بازی و دیدار تدارکاتی برگزار نکرده بود و دیدار برابر پرسپولیس تنها دیدار این تیم بود که با این اوصاف نمی توان از تیم انتظار داشت. 

فرکی با اشاره به رفع مشکل گل زنی تیمش هم اضافه کرد:تیمی که با وجود داشتن بازیکن گلزن، نتیجه لازم را نمی گیرد با فرصت طلبی نتیجه دیدار را بر می گرداند و ما بدلیل این که دارای مشکل گل زنی هستیم با دیگر تیم ها فاصله داریم. هنوز هم فرصت جذب بازیکن را داریم و نمی خواهیم اشتباهی رخ دهد. ما در بحث مالی مشکل نداریم و به دنبال مهاجم با کیفیت هستیم و به عنوان مثال باید بازیکنی چون گادوین منشا را نیز از تیم پیکان جذب کنیم که بتواند به تیم کمک کند، در واقع این بازیکن با عملکرد خوبش نظرها را به خود جلب کرده است.

وی در پایان یاد آور شد:امیدوارم فردا شاهد دیدار خوب و تماشاگر پسند باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار