سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دیدار ذوب آهن و سایپا، نخستین دیداری بود که ذوب‌آهن موفق نشد به گل برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: هفته پیش بازی قابل قبولی مقابل پرسپولیس ارائه کردیم که متاسفانه شکست خوردیم و در ادامه مقابل ذوب‌آهن که سوم جدول است قرار گرفتیم،تیمی که 24 گل زده و بازیکنان با کیفیتی دارد. این اولین بازی بود که ذوب‌آهن گل نزد و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم 3 امتیاز بگیریم.

وی افزود: روز سختی را مقابل ذوب‌آهن سپری کردیم. در نیم‌فصل دوم 4،5 بازیکن اضافه کردیم و در واقع با بازیکنان جدیدمان به خاطر کمبود وقت و فشردگی بازی‌ها فرصت هماهنگی پیدا نمی‌کنند. بازی بعدمان مقابل سیاه‌جامگان است، بعد از 5 روز بازی داریم و میزبان هستیم. فشردگی بازی‌ها به ما اجازه نمی‌دهد که هماهنگ شویم. فولادشهر در مقایسه با زمین آزادی و یادگار و نقش جهان زمین خوبی ندارد ولی نسبت به قبل بهتر شده که در مجموع این زمین باید به طور اساسی زیرسازی شود که به عمر فوتبالی ما قد نمی‌دهد.

سرمربی سایپا در مورد نقل و انتقالات هم خاطرنشان کرد: ما هم بازیکنانی را جذب کردیم که به ما کمک کنند نتایج بهتری بگیریم اما از طرفی هم باید به بازیکنان‌مان حق بدهیم، همان طور که ما درک می‌کنیم شرایط‌مان به چه صورت است. اینها آمده‌اند که به سایپا کمک کنند و بدون استرس و به راحتی بتوانند کیفیت‌شان را ارائه دهند. ما با یکی‌دو تا برد می‌توانیم شرایط‌مان را در جدول تغییر دهیم و من اعتقاد دارم که سایپا جایگاهش اینجا نیست.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار