کرمانشاه؛

دهه فجر بهترين فرصت براي تبيين كار‌آمدي نظام

فرماندار دالاهو دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب و خصوصا دولت و در سالهای اخیر دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مراد علی تاتار با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع آیت‌اله هاشمی رفسنجانی، افزود: حضور پرشور مردم در این مراسم بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را نا امید کرد.


فرماندار دالاهو با بیان اینکه جایگاه انسان های بزرگ در دل مردم است، گفت: آیت اله هاشمی رفسنجانی در طول عمر پر برکت خود همواره حول محور وحدت و انسجام ملی  و با هدف استمرار و پایداری نظام مقدس اسلامی حرکت می کرد و به همین منظور اقشار مختلف مردم و طیف های سیاسی در آیین تشیع پیکر این شخصیت بزرگ شرکت کردند.
 
 تاتار گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به خوبی و بیش از پیش نشان از شخصیت والای این بزرگوار داشت.

تاتار در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر، جای آیت اله هاشمی که نقشی برجسته در خلق و پیروزی انقلاب و این نظام داشت را خالی دانست.

فرماندار دالاهو در ادامه دهه فجر را فرصت مناسبی برای بیان خدمات و اقدامات نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب و خصوصا دولت در سالهای اخیر دانست و افزود: اين ايام بهترين فرصت براي تبليغ و تبيين كار‌آمدي نظام و دولت تدبیر و امید در تمام زمينه‌ها است و به همين دليل كميته های ستاد دهه فجر شهرستان دالاهو با بهره ‌گيري از تمام امكانات و ابزار موجود تمام قد براي دفاع ايستاده است.

تاتار با تاکید بر اینکه اهميت دهه فجر بر كسي پوشيده نيست، ادامه داد: انقلاب اسلامی با اندیشه امام راحل و با حمایت مردم پیروز شد، لذا برنامه ها و جشن های ایام الله دهه فجر باید با محوریت مردم و پر رنگ بودن مشارکت آنها برگزار می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.