یک فروشگاه لوازم لوکس خودرو در خیابان گاز مشهد دچار آتش سوزی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: وقوع این آتش سوزی حوالی ساعت 7 صبح امروز از طریق تلفن 125 به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی مشهد گزارش شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 37 و 28 روانه محل حادثه در خیابان گاز شدند.

آتشپاد دوم ابوالفضل تیموری افزود:این فروشگاه حدوداً 40 متر مربع وسعت داشت که مملو ازانواع روکش صندلی و دیگر لوازم لوکس خودروبود.

وی گفت: زمانی که نیروهای آتش نشانی به محل رسیدند کل مغازه غرق در شعله های آتش بود و هر لحظه می رفت که به اماکن تجاری مجاور و مسکونی فوقانی نیز سرایت کند که خوشبختانه با تلاش آتش نشانان و استفاده از چندین رشته لوله آبرسان موفق شدند شعله های آتش را در همان محل آتش سوزی مهار و کاملا خاموش کنند.

مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهدافزود: چون در زمان وقوع حادثه فروشگاه تعطیل بود به همین خاطر آتش نشانان مجبور شدند برای نفوذ به کانون آتش سوزی، قفل های در ورودی فروشگاه را با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی ببرند که این کار به سرعت انجام شد و نیروها به داخل آن نفوذ و شعله ها را مهار کردند.

آتشپاد دوم ابوالفضل تیموری با اشاره به اینکه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید، تصریح کرد : دود ناشی از آتش سوزی به دو منزل مسکونی درطبقه فوقانی فروشگاه سرایت کرده بود که نجاتگران ضمن انتقال اهالی ساختمان به محل امن ، نسبت به تخلیه کامل دود از محیط نیز اقدام نمودند .

انتهای پیام//م.ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.