فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت :در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز توسط مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی به مرحله اجرا در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سیدنورالدین موسویان فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و مقابله با معتادان متجاهر که اقدام به سرقت و مزاحمت برای شهروندان می‌کنند، توسط مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی پس از هماهنگی با مراجع قضائی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح، مأموران با شناسایی محل اختفای سارقان و معتادان متجاهر، 8 نفر دارای سابقه کیفری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان گفت : مأموران در بازرسی از مخفیگاه این عده یک دستگاه خودروی پراید مسروقه، چهار دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه و نیز تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه کشف کردند.

موسویان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح، تأمین امنیت و آرامش خاطر شهروندان از وجود برهم زنندگان و مخلان نظم و امنیت عمومی در مناطق مختلف شهرستان است.

وی در ادامه ضمن اشاره به کشف 650 کیلوگرم پودر نیروزا قاچاق و غیر مجاز به ارزش 600 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و افزود: در اجرای طرح مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهبهان در حال کنترل محور مواصلاتی دیلم، بهبهان به دو دستگاه خودرو سواری سمند و پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن خودرو ها را متوقف کردند.

موسویان گفت : مأموران در بازرسی از خودروی‌های توقیفی مقدار 650 کیلوگرم پودر نیروزا قاچاق و غیر مجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 600 میلیون ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.