رئیس جمهور برای افتتاح چندین پروژه قبل از پایان سال جاری در خراسان شمالی حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد رضا صالحی استاندار خراسان شمالی در دیدار با مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشورگفت : با رایزنی ها صورت گرفته از سوی استان با ریاست جمهوری شاهد حضور ایشان برای افتتاح پروژه فرودگاه بجنورد ،بیمارستان های بجنورد و شیروان، طرح تکمیلی شرکت خصوصی بهنوش و همچنین افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان بجنورد خواهیم بود .

صالحی ضمن بررسی مشکلات و ونواقص از سوی مسولین ذی ربط در خصوص پروژه ورزشگاه بجنورد افزود: مشکل راه های دسترسی به ورزشگاه باید در بازه ی زمانی کوتاه پیگیری و برطرف شود که تحقق این امر نیازمند همکاری و مشارکت همگانی است چرا که اعتبارات استانی ضعیف است.

مدیرعامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور نیز دراین دیدار استادیوم 15 هزار نفری بجنورد را از لحاظ کیفیتی از پروژه های برجسته استان دانست و گفت : با افتتاح این پروژه، مسابقات اصلی و مسابقات لیگ دو می تواند در این استادیوم برگزار شود.

مصطفی مدبر افزود : این ورزشگاه در مساحتی حدود 8 هکتار با امکاناتی چون رختکن، سونا ، جکوزی ، اتاق اداری ، سرویس های بهداشتی ، نمازخانه، زمین فوتبال وسالن بدنسازی برخوردار است.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.