معاون رئیس جمهور با بیان اینکه تا پایان سال همه اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیص داده می‌شود گفت: ۲۲۷ میلیارد تومان از اعتبارات سفر به همدان تخصیص یافت.

تخصیص 70 درصد اعتبارات استان همدان.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدباقر نوبخت در نشست ویژه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان در شهرستان اسدآباد اظهار داشت: جلسات شورای برنامه‌ریزی استان‌ها فرصت مغتنمی برای تبادل نظر و انتفال گزارش از استان به مرکز است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ای متناسب با آمایش سرزمین تهیه و به سازمان برنامه و بودجه ارائه دهید گفت: 227 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های استان همدان در نظر گرفته شده و تاکنون 70 درصد آن تخصیص داده شده است.

نوبخت با اعلام اینکه تا قبل پایان سال مصمم هستیم تا همه اعتبارات را تخصیص دهیم گفت: به جای درگیر کردن کشور در طرح‌های نیمه کاره هر استان باید با دقت یک یا دو کار ماندگار انجام دهد.

محمدباقر نوبخت در نشست ویژه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان در شهرستان اسدآباد با بیان اینکه تا پایان سال تمامی اعتبارات سفر ریاست جمهوری تخصیص داده می‌شود، افزود: 227 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های استان همدان در نظر گرفته شده و تاکنون 70 درصد آن تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه تا قبل پایان سال مصمم هستیم تا همه اعتبارات را تخصیص دهیم، یادآور شد: به جای درگیر کردن کشور در طرح‌های نیمه کاره هر استان باید با دقت یک یا دو کار ماندگار انجام دهد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به اینکه تا پایان سال راه آهن همدان تهران به نتیجه می رسد، یادآور شد: لازم است تا پایان سال راه آهن همدان تهران به سرانجام برسد که در این زمینه همت استاندار همدان ستودنی است

نوبخت خاطرنشان کرد: از اعتبارات استانی وملی برای تکمیل راه آهن همدان تهران بهره گیری خواهد شد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به اینکه پس از توافقنامه برجام 11.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور انجام شده است،

محمد باقر نوبخت افزود: بیش از 11.5 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در یکسال گذشته صورت گرفته که آثار سازنده و ارزشمند داشته است.

وی همچنین به انگیزه دولت تدبیر و امید در به سرانجام رساندن برجام اشاره و خاطرنشان کرد: علت تاکید رئیس جمهوری بر اجرایی شدن برجام این بود که این ملت بزرگ و با فرهنگ بی جهت در یک حلقه ناجونمردانه گرفته بود، تا جایی که برای استفاده از منابع با محدویت هایی مواجه شده بودیم.

این مسئول یاداور شد: آژانس بین المللی سال گذشته به صراحت اعلام کرد که اشتباه کرده اند و فعالیت هسته ایران نظامی نیست بنابراین تمامی قطعنامه ها در شورای امنیت لغو شد.

نوبخت لغو قطعنامه ها را یک دستاورد بزرگ برای کشور دانست و افزود: یکی از آثار این دستاورد بزرگ سر ریز شدن واردات ریل و فعالیت های صورت گرفته است.

وی افزود: پارسال بین یک میلیون تا یک میلیون و 300 هزار (بشکه) نفت و مایعات گازی داشتیم که این آمار در آذر ماه سالجاری به 2 میلیون و 960 هزار بشکه رسید که این افزایش تولید محصول برجام است.

امام جمعه اسداباد هم با قدردانی از اقدامات دولت گفت : اقدامات دولت را ارج می نهیم.

حجت الاسلام حسینی مجد همچنین با قدردانی از عملکرد صداوسیما افزود : صداوسیما توجه ویژه ای به خطبه های اسداباد دارند که قابل قدردانی است.

رنجبر زاده، نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم با قدردانی از عملکرد دولت در زمینه طرح تحول نظام سلامت گفت: عملکرد دولت در زمینه طرح تحول نظام سلامت موجب ایجاد رضایتمندی کامل مردم از دولت شده است.

انتهای پیام/ ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار