عملیات اجرایی طرح های عمرانی در حوزه سلامت سروستان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ایمانیه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مراسم آغاز توسعه و بهسازی اتفاقات بیمارستان شهدای سروستان گفت: ‌ با بهره برداری از این طرح  با 700 مترمربع زیربنا، بیش از 20 تخت اورژانس به مجموعه این بیمارستان 32 تختخوابه افزوده می شود.

 
ایمانیه در بازدید از طرح ساخت کلینیک ویژه سروستان بیان کرد: این طرح 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در قالب تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت، به مجموعه خدمات رسانی در سروستان اضافه می شود و با ایجاد 14مطب متخصص، خدماتی از جمله کولونوسکوپی در این طرح پیش بینی شده است.
 
همچنین دکتر محمد مهدی مرزوقی رئیس شبکه بهداشت و درمان سروستان با بیان اینکه تاکنون 12 پزشک متخصص در این شهرستان خدمت رسانی می کنند افزود: طرح ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت سروستان 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با بهره برداری از آن، مرکز کنونی خدمات جامع سلامت به این ساختمان انتقال داده می شود.
 
وی تصریح کرد: دو طرح مرکز خدمات جامع سلامت سروستان و پایگاه اورژانس شهری سروستان، مورد بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار گرفت.
 
دکتر محمد مهدی مرزوقی اضافه کرد: طرح پایگاه اورژانس خیرساز شهری سروستان با کمک یکی از خیران عرصه سلامت در دست ساخت است که زمین آن به مساحت 1هزار مترمربع از سوی دانشگاه تامین شده است.  
 
مرزوقی اظهار کرد: این طرح 400 متر مربع زیر بنا دارد که در 2 طبقه  ساخته می شود و با توجه به خدمات پیش بینی شده نقش موثری در سرعت و کیفیت ارائه خدمات اورژانس در منطقه مورد نظر را بر عهده دارد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار