مراسم تودیع دکتر پری قاسم زاده مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان و معارفه دکتر فرید میثمی بعنوان مدیر جدید برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛جبرئیل زاده کارشناس مسئول گسترش ضمن قدردانی از زحمات دکتر قاسم زاده در طول مدت تصدی مدیریت و ارزوی موفقیت برای مدیریت جدید ، از حمایتهای بی دریغ فرماندار و مسئولین شهرستانی تقدیر نمود و اظهار امیدواری کرد :دست به دست هم دهیم و بعنوان بازوان قدرتمند مدیر شبکه بتوانیم رسالت مهم سلامتی را به پیش ببریم .

فرماندار ماکو دو نعمت بزرگ ، مهم و ارزشمند برای انسان را نعمت سلامتی و امنیت عنوان کرد و گفت : هر دو در کنار هم مهم هست و از نیروهای نظامی و انتظامی در تامین امنیت کشور قدر دانی نمود .

شاهین علیزاده با اشاره به طرح تحول سلامت و موفقیتهای حاصله از این طرح و کاهش پرداختی از جیب مردم را اظهار امیدواری کرد تا در اینده با تلاش شبانه روزی تلاشگران عرصه سلامت گامهای موثری در این راستا برداشته شود .

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجانغربی در این مراسم گفت: جای شکر گزاری است که نظام سلامت توانسته جایگاه خوبی را در عرصه سلامت ایفا نماید که مورد حمایت جامعه قرار گیرد .

دکتر انتظار مهدی در ادامه سخنانش در خصوص برنامه ریزی های انجام شده در حیطه بهداشتی از جمله مدارس مروج سلامت ، کاهش بیماریهای غیر واگیردار ، کاهش مرگ و میر کودکان مطالبی بیان داشت و افزود: در نظام سلامت باید از فرصت ایجاد شده توسط دولت ندبیر و امید استفاده نمود .

حجت السلام رنجبری امام جمعه ماکوو مهندس ازهاری معاونت توسعه و منابع منطقه آزاد سخنرانان بعدی مراسم بودند که ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله دکتر قاسم زاده ، از تلاشهای بی شمار پرسنل قدردانی نمودند .

دکتر فرید میثمی مدیر جدید شبکه نیز ضمن تقدیر از مسئولین ، آرزوی همکاری منسجم با همکاران و تلاش در راستای اهداف عالیه سلامت را نمود .

در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات چندین ساله دکتر قاسم زاده تقدیر و دکتر فرید میثمی با دریافت صدور حکمی از سوی دکتر جواد آقازاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ، به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان ماکو معرفی گردید

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.