فرماندار شهرستان بیله سوار از اجرای بیش از 240 برنامه در ایام دهه فجر امسال در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، آرام حلیم با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال 'گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی' است، گفت: امسال بیش از 240 برنامه در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم که تاریخ انقلاب را به خوبی و درستی به نسل های سوم و چهارم بشناسانیم.

فرماندار بیله سوار تشریح کرد: در دهه فجر باید تمام تلاش خود را برای تبیین اندیشه های انقلاب اسلامی انجام دهیم و برنامه های آن را بیان کنیم تا نسل جوان بهتر و بیشتر نسبت به انقلاب شناخت پیدا کند.

حلیم همچنین با اشاره به برکات انقلاب اسلامی گفت: دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی باید به صورت مطلوب برای مردم در دهه مبارک فجر تشریح شود و این موضوع باید در اولویت کاری دست اندرکاران، خدمتگزاران و مسوولان قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: همه دستگاههای اجرایی باید برنامه های اجرایی از جمله برنامه های فرهنگی، عمرانی و خدماتی خود را به نحو مقتضی در معرض دید مردم قرار دهند و طوری برنامه ریزی شود که مراسم افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی با حضور مسوولان و مردم برگزار شود.

فرماندار بیله سوار گفت: دولت تدبیر و امید در همه زمینه های سیاسی، عمرانی و اقتصادی دستاوردهای بسیار چشمگیری داشته است.

حلیم در بخشی دیگر از سخنانش به رونق بی اعتمادی توسط برخی افراد اشاره کرد و افزود: انتظار داریم انتقادات بر دولت تدبیر و امید عادلانه و سازنده باشد و هیچ دولتی مخالف نقد نیست و هر کس مروج بی اعتمادی بین نظام و مردم شود هیچ کار مفیدی برای مردم انجام نداده است.

وی اظهار کرد: رشد تراز تجاری ایران بعد از 37 سال مثبت شده و این نشان می دهد که دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات نسبت به سال های گذشته موفق تر عمل کرده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.