فرماندار شهرستان نیر گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۵ پروژه عمرانی شهرستان نیر با اختصاص اعتباری در حدود ۹۸ میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛ مهدی احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان نیر اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده 15 پروژه عمرانی شهرستان نیر با اختصاص اعتباری در حدود 98 میلیارد ریال، دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و تمامی تمهیدات لازم در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه بتوانیم این پروژه‌ها را تا موعد مقرر به پایان برسانیم و تمامی مشکلات و موانع موجود را برطرف سازیم و نیاز است که از تمامی توان خود در راستای به بهره‌برداری رساندن این پروژه‌های عمرانی استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان نیر گفت: از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی که در شهرستان نیر در دستور کار قرار گرفته پروژه‌های آبرسانی این شهرستان است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و امیدواریم پس از بهره‌برداری از این پروژه‌ها بتوانیم از ظرفیت این پروژه‌ها در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

احمدی تصریح کرد: طی 5 سال گذشته برای پروژه‌های آبرسانی از جمله مجتمع‌های آبرسانی شهید محمدزاده، شهید کسایی و دورسونخواجه و دیگر پروژه‌ها اعتباری در حدود 72 میلیارد ریال هزینه شده که در دهه مبارک فجر امسال نیز پروژه آبرسانی به 5 روستای شهرستان نیر مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: عملیات گازرسانی به 8 روستای شهرستان نیر نیز از دیگر اقداماتی است که با افتتاح این عملیات در این روستاها، درصد برخورداری روستاهای شهرستان نیر از نعمت گاز طبیعی به 92 درصد خواهد رسید و دغدغه و نگرانی مردم برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.