پس از اعلام مجید جلالی در مورد پیشنهادهای پوشالی در جهت تضعیف تیم پیکان مسئولان این باشگاه مدارک خود را به کمیته انضباطی ارسال می کنند.

پیشنهادهای پوشالی به بازیکنان پیکان با مدرک در کمیته انضباطیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال پیکان تهران با آغاز فصل نقل و انتقالات و ابراز یک سری پیشنهادها به بازیکنان تیم به شدت شاکی و معترض هستند.

در این راستا مسئولان تیم فوتبال پیکان با توجه به حضورشان در بالای جدول لیگ برتر و ابراز برخی پیشنهادات به بازیکنان تاثیرگزار تیم نگران و خواستار پیگیری از طریق مجاری قانونی هستند.

با توجه به حضور تیم پیکان در رده پنجمی لیگ برتر و هدف گذاری مسئولان مبنی بر تثبیت جایگاه جدولی و حفظ بازیکنان و آرامش تیم از ارائه پیشنهاد به بازیکنان به شدت ناراضی هستند.

البته قرار است مسئولان این باشگاه با ارائه مدارک مسئله را جهت پیگیری بهتر به کمیته انضباطی ارجاع دهند.

مددی:مدارک لازم برای ارجاع به کمیته انضباطی وجود دارد

بهنام مددی مدیر رسانه ای تیم فوتبال پیکان تهران درباره گفته های مجید جلالی سرمربی تیم مبنی بر نگرانی از ابراز برخی قراردادها و پیشنهادات به بازیکنان تیم اظهار کرد:به نظرم گفته های مجید جلالی سرمربی تیم پیکان تهران کاملا واضح بود و نیازی به توضیح ندارد وی از ابراز برخی قراردادها و پیشنهادات پوشالی ناراحت است چرا که آرامش تیم بر هم می خورد.

وی در ادامه افزود: شما می دانید تیم پیکان در رده پنجمی لیگ برتر قرار دارد و به هیچ وجه مسئولان این تیم خواستار برهم خوردن آرامش این تیم نیستند ما به منظور پیگیری دقیق تر به کمیته انضباطی شکایت می کنیم. تمامی مدارک کافی برای احقاق حق را هم داریم و به زودی مدارک را ارجاع می دهیم.

مددی در رابطه با دیدار با صبای قم از هفته هفدهم لیگ برتر گفت: باید گفت دیدار برابر صبای قم روز خوب ما نبود و این دیدار را واگذار کردیم ما ابتدا به دنبال تثبیت جایگاه در جدول هستیم و سپس نیم نگاهی هم به کسب سهمیه می اندازیم.

گفتنی است تیم فوتبال پیکان با ارائه دیدارهای خوب در جایگاه پنجم لیگ برتر قرار داشته و خواستار حفظ بازیکنان و آرامش تیمی هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار