بسیج سازندگی به دنبال موازی‌سازی نیست

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: بسیج سازندگی به دنبال موازی‌سازی نیست و تلاش می‌کند با استفاده از ظرفیت ارگان‌های مختلف بتواند خدمات خوبی را به مردم ارائه کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ذوالفقار عباسی فر بعد از ظهر امروز اظهار داشت: رسالت اصلی بسیج سازندگی کاهش محرومیت در روستاهای کمتر برخوردار است که در این راستا از اقشار مختلف بسیج استفاده می شود.

وی با بیان اینکه  تحقق شعار های سال که توسط مقام معظم رهبری تبیین می شود اهداف سالانه ما است افزود: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برنامه ها هدف گزاری و تدوین می شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در ماه های آخر سال هستیم باید درصد نزدیک شدن به اهداف بررسی شود.

عباسی فر گفت: در هر برنامه و کارهایی که در دست انجام داریم ابتدا افکار عمومی را نسبت به به موضوع آگاه می کنیم تا بتوانیم از گروه های مختلف جهادی بهره مند شویم.

وی عنوان کرد: ما توانسته ایم با استفاده از ظرفیت تعطیلات تابستانی، نوروز و ایام دهه فجر برای ارائه خدمات رسانی استفاده کنیم.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر عنوان کرد: از جمله کارهای صورت گرفته می توان به اعزام اکیپ های پزشکی و دانشجویی برای ارائه خدمات پزشکی، آموزشی و اجرای پروژه های عمرانی اشاره کرد.

عباسی فر با بیان اینکه قصد ما انجام فعالیت در راستای فعالیت های ارگان ها و دستگاه های اجرایی نیست اظهار کرد: تلاش می کنیم با ایجاد هماهنگی با دیگر دستگاه‌ها بتوانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم.

وی یکی از دستگاه هایی که همکاری خوبی را با بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی دارد کمیته امداد است گفت: در همین راستا با توجه به نیازهای مددجویان کمیته امداد به مسکن ساخت 50 مسکن مددجویی را آغاز کرده ایم که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

مسؤول بسیج سازندگی استان بوشهر با اشاره به اینکه روستاها اصلی‌ترین سنگرهای اقتصاد مقاومتی هستند بیان کرد: ما با برنامه‌ریزی آماده‌سازی زیر ساخت های فرهنگی، علمی، اقتصادی، آموزشی و ورزشی گام های خوبی را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته ایم.

وی گفت: همچنین از جمله برنامه های دیگری که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است می‌توان به ایجاد اشتغال برای جوانان در زمینه‌های کشاورزی و دامپروری و اعطاء تسهیلات کارآفرینی و اشتغالزایی اشاره کرد.

عباسی فر با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اعزام نیروی های متخصص در راستای محرومیت‌زدایی به نقاط کمتر برخوردار ازجمله برنامه‌های ما در دهه فجر می‌باشد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.