بوشهر:

برگزاری نمایشگاه تولیدات اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بوشهر، از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان بوشهر و با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان بوشهر در ساختمان جهاد کشاورزی بوشهر خبر داد.

برگزاری نمایشگاه تولیدات اقتصاد مقاومتی
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول بسیج سازندگی شهرستان بوشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این نمایشگاه تولیدکنندگانی که از بسیج سازندگی ناحیه بوشهر تسهیلات دریافت کرده بودند غرفه‌هایی را برای تحقق اقتصاد مقاومتی برپا کردند، اظهار داشت: در این نمایشگاه خوداشتغالی‌های انجام شده و فعالیت‌های محرمیت‌زدایی و عرضه محصولات تولیدی بسیجیان از قبیل صنایع تبدیلی، عسل، بسته‌بندی گیاهان دارویی، شیر و ماست و... در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

علیرضا فلاحی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ارائه محصولات اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی و ارائه راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی و ارائه محصولات خوداشتغالی و فروش این محصولات و آشنایی مردم با فعالیت های بسیج در این عرصه برپا شد.

وی با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند حمایت از تولید داخلی است، اظهار کرد: باید با حمایت از تولید داخلی زمینه را برای اقتصاد مقاومتی و در نهایت رونق اقتصاد کشور فراهم کنیم.

فلاحی بر ضرورت توانمند کردن بسیجیان تأکید کرد و گفت: نباید اجازه داد فرهنگ مصرف‌گرایی در این جوامع نیز شیوع یابد زیرا  اقتصاد مقاومتی در گرو اتکا به تولید داخلی و خود کفایی است.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.