کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: از امروز سیستمی بر منطقه فعال می‌شود که ناپایداری را در منطقه به همراه دارد و باعث می‌شود تا هوای اصفهان در چند روز آینده پاک باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میترا سیدان در رابطه با وضعیت هواشناسی در روزهای آینده اظهارکرد: از امروز سیستمی بر منطقه فعال می‌شود که برای امروز، فردا و سه‌شنبه ناپایداری را در منطقه به همراه دارد که باعث می‌شود تا هوای اصفهان در چند روز آینده پاک باشد.

وی در ادامه افزود: برای امروز جنوب با شدت بیشتر و مناطق غربی استان با شدت کمتر با بارش روبرو است، در جنوب بارش برف و باران در پیش است که بارش برف بیشتر از بارش باران اتفاق خواهد افتاد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: امروز شاهد بارش سبک در شهر اصفهان خواهیم بود و فردا همچنان سیستم بارشی بر منطقه فعال است؛ هرچند برای کل استان این سیستم قوتی ندارد اما در مناطق جنوبی شدت بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوای فردا در اصفهان تصریح کرد: فردا نیز به همین منوال پیش خواهد رفت و بارش در جنوب و غرب استان اصفهان ادامه خواهد داشت اما در شهر اصفهان با شدت کمتری از بارش‌ها روبرو هستیم.

سیدان عنوان داشت: در روز سه‌شنبه جنوب استان اصفهان نیز همچنان بارش‌ها را در پی دارد اما شرق استان در این روز بی نصیب نخواهد ماند و شرق و شمال شرق همراه با بارش برف خواهد بود.

وی با اشاره به دمای هوای استان اصفهان خاطرنشان کرد: از فردا با کاهش دمای هوا مواجه خواهیم شد که دمای هوا در صبح روز سه‌شنبه تا 5 درجه زیر صفر و صبح روز چهارشنبه تا 6 درجه زیر صفر نیز پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در پایان اذعان داشت: در چند روز آینده نیز وزش باد در مناطق غرب، شمال شرق و جنوب نسبتاً با وزش باد شدیدتر اما در شهرستان اصفهان با شدت کمتری مواجه خواهیم شد.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.