به مناسبت گرامیداشت روز ملی هوای پاک مراسم گردهمایی سازمان های مردم نهاد زیست محیطی خوزستان در مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عسکر ظاهری ،نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی از حضور فعال گروه های زیست محیطی در برنامه های مهم تقدیر و تشکر نمود.

وی از جدیت و پیگیری مسئولین محیط زیست خصوصاً خانم دکتر ابتکار ریاست سازمان حفاظت محیط زیست در برنامه ریزی و تدوین برنامه های زیست محیطی در برنامه ششم اقتصادی تقدیر کرد و گفت:با اجرایی شدن این قوانین،بسیاری از خواسته های زیست محیطی عملی خواهند شد.

ظاهری در بخش دیگری از سخنان خود از تصویب لایحه بودجه برای ساماندهی فاضلاب استان به میزان 200 میلیارد تومان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی  می توان بسیاری از مشکلات بخش آب و فاضلاب استان را برطرف نمود.

قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز  تلاش و برنامه ریزی برای اجرای برنامه های زیست محیطی را از وظایف تک تک مردم دانست و گفت:در راستای بهبود وضعیت زیست محیطی شهرستان مسجدسلیمان ،برنامه های مختلفی در این شرکت در حال انجام است.

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده توسط سازمان های مردم نهاد ارائه نمود.در این گردهمایی با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان از جمعی از فعالان محیط زیست تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم که با حضور نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی،مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان،مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.
        
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.