انعکاس دستاوردهای کشاورزی و گردشگری مازندران در الویت اصلی خبرگزاری صدا و سیما کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در آیین رونمایی از صفحه استانی خبرگزاری و رادیو نما صدا و سیمای مازندران با ببان اینکه تحولات خوبی در صداوسیمای مازندران انجام شد، گفت: یکی از اقدامات مهم صدا و سیما اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

وی افزود: وحدت کلمه رمز موفقیت است و صداوسیما در نمایش دستاوردهای انقلابی تواند نقش مهمی را ایفا کند.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه اصل خبر و خبر رسانی در دوران پیامبران نیز وجود داشت، گفت: خبر از اشخاصی که مطمئن هستند باید تهیه شود و صادقانه باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: رسالت صداوسیما انتقال اطلاعات صحیح و به دور از مسائل سیاسی است.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه صداوسیمای مازندران نقش جدی در توسعه استان دارد، گفت: خبرنگاران به عنوان ناظران در توسعه استان نقش مهمی را ایفا می کنند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی دستگاه های مسئول به ویژه صداوسیما نقش تعیین کننده ای ایفا می کنند.

فلاح با بیان اینکه 95 درصد دریافت اطلاعات مردم از صدا و سیما است، گفت: در زمینه آسیب های اجتماعی باید تلاش های بیشتری انجام شود.

سید داوود موسوی مدیر کل اخبار استان های خبرگزاری صدا و سیما در این مراسم با بیان اینکه مازندران در تکلیف رسانه ای برای کشور جایگاه ویژه ای دارد، گفت: با توجه به تاثیر گذاری مازندران در زمینه کشاورزی و گردشگری انعکاس این دستاوردها در اولویت قرار دارد.

وی مرکز خبر مازندران را از مراکز فعال کشور اعلام کرد و افزود: رونمایی سایت خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نوزدهمین سایت راه اندازی شده در کشور است.

موسوی گفت: با توجه به فراگیر شدن شبکه های اجتماعی، صداوسیما با اطلاعات صحیح و به موقع، مرجع خبر مردم شده است.

مدیر کل اخبار استان های خبرگزاری صدا و سیما از نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار خواست: به منظور تسریع در روند وظایف ذاتی، رسانه را ویژه ببینند.

علی صادق مقدسی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران نیز در این آیین با بیان اینکه تولید خبر در خبرگزاری صداوسیمای مازندران افزایش یافت، گفت: آموزش، پژوهش، ارزشیابی و آرشیو در واحد خبر این سازمان جدی گرفته شد.

وی افزود: با ایجاد بخش های مختلف مانند شهروند خبرنگار، کانال های پیام رسان اجتماعی و ساختار جدید گفتگوی ویژه خبری این واحد، رشد کیفیتی چشمگیری را خواهد داشت.

با رونمایی رسمی صفحه خبرگزاری صداوسیما در مازندران، آخرین رویدادهای خبری استان در سایت mazandaran.iribnews.ir قابل مشاهده است.

انتهای پیام/ ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.