نماینده ولی فقیه در مازندران امروز از آیت الله نظری در ساری عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در این دیدار با قدردانی از تلاش های علمی و مبارزاتی آیت الله نظری برای تحقق نظام جمهوری اسلامی، رهبری روحانیت در نهضت انقلاب اسلامی را تعیین کننده و از مهمترین عوامل پیروزی این قیام ملی دانست.

وی با اشاره به این که هدایت و ارشاد مردم همواره یکی از مهم ترین رسالت های علما و بزرگان دینی بوده است، افزود: روحانیت در طول مبارزات انقلاب مشکلات و سختی های بسیاری را تحمل کردند تا این انقلاب عظیم به پیروزی برسد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمنان انقلاب برای خدشه دار کردن جایگاه روحانیت اصیل و آگاه شیعه اشاره کرد و افزود: روحانیت هیچ گاه در برابر توطئه افکنی های دشمنان سکوت نکرده و تاریخ فعالیت های مبارزاتی علما و روحانیان سرشار از مقابله با اجانب و مستکبران عالم است.

آیت الله طبرسی گفت: حضور پررنگ روحانیت در عرصه های سیاسی موجب شد تا دشمنان همواره از نقش روحانیت در عرصه های مختلف هراسان و عصابی بوده اند و همواره تلاش می کنند تا نقش و جایگاه روحانیت را تضعیف کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری دهه مبارک فجر را یادآور دوران زرین انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال 57 دانست و افزود: ملت ولایتمدار ایران در سال 57 با وحدت کلمه توانستند طاغوت 2 هزار و 500 ساله را با رهبری یک مرجع دینی سرنگون کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ملت بزرگ ایران به حتم فردا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به یاوه گویی های دشمنان خواهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.