امسال در استان404 شغل پایدار با 64 میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان گفت: امسال از سوی صندوق کارآفرینی استان سمنان 171 میلیارد ریال وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد در بخش‌های وام ازدواج، اشتغال و وام ضروری پرداخت شد که رشد 35 درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

ابوالقاسم چتری افزود: در شهرستان سمنان و سرخه 14 میلیارد ریال، در شاهرود 24 میلیارد ریال، در گرمسار هفت میلیارد ریال و در مهدیشهر 7.5 میلیارد ریال تسهیلات در بخش اشتغال پرداخت شده است.

وی به شرایط پرداخت وام های صندوق کارآفرینی امید با بازپرداخت سه تا پنج ساله اشاره کرد و اظهارداشت: امسال 64 میلیارد ریال وام برای ایجاد اشتغال و مشاغل پشتیبان و کارفرمایی و 237 فقره وام ازدواج به میزان 25 میلیارد ریال پرداخت شده است و با مصوبه جدید بانک مرکزی، پرداخت وام ازدواج برای خانواده شهدا به میزان هر نفر 200 میلیون ریال و به بقیه شهروندان 100 میلیون ریال پرداخت می شود.

چتری تصریح کرد: 2 هزار و 70 فقره وام ضروری به ارزش 82 میلیارد ریال از ابتدای سال 95 تا کنون پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان سمنان با اشاره به سفر کاروان تدبیر و امید در 31 فروردین 95، گفت: در این سفر به صندوق کارآفرینی و امید توجه ویژه شد به طوری که 20 میلیارد ریال در بخش اشتغال و 2 هزار فقره وام ضروری ازدواج، تا پایان سال 95 با توجه به فرصت باقی مانده پرداخت می شود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.