حدود ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 600 واحد تولیدی در استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان سمنان در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با اشاره به اینکه تاکنون ۶۰۰ واحد تولیدی این استان تسهیلات رونق تولید گرفته‌اند گفت: ۳۸۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان سمنان به این واحدهای تولیدی پرداخت شد.

حسن مونسان افزود: بانک‌های دولتی استان سمنان تعهدات خود را درباره پرداخت تسهیلات رونق تولید به نحو احسن انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون به بیش از 600 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است تصریح کرد: این واحدها در دو بخش صنعتی و کشاورزی از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

مونسان اظهار داشت: این تعداد واحدهای تولیدی تاکنون بیش از سه هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند که میانگین سهم تسهیلات برای هر واحد حدود 6 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه چهار بانک خصوصی استان سمنان تا امروز حتی یک ریال نیز تسهیلات رونق تولید پرداخت نکرده‌اند خاطرنشان کرد: باید وضعیت عمل به تعهدات این بانک‌ها روشن‌شده و برای آن تعیین تکلیف شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به تعهد یک هزار و 120 میلیارد ریالی این چهار بانک خصوصی از مجموع پرداختی‌های تسهیلات رونق تولید استان سمنان افزود: در صورت اجرای تعهدات مربوطه از سوی این بانک‌ها وضعیت استان سمنان درمجموع در اعطای تسهیلات رونق تولید ممتاز خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه با اجرای تعهدات بانک‌های خصوصی این استان در اعطای تسهیلات رونق تولید، میزان تحقق اعطای این تسهیلات در استان سمنان به بیش از 92 درصد افزایش خواهد یافت افزود: مابقی تسهیلات تعهدی رونق تولید بانک‌های استان سمنان تا رسیدن به آمار 100 درصدی کامل نیز تا پایان بهمن‌ماه امسال پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.