رئیس شورای اسلامی شهر شادگان گفت: آتش نشانی به عنوان شغلی آمیخته با ایثار، عشق، شجاعت و خطر پذیری است که آتش نشانان سربازان فداکار و همیشه در صحنه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،طاهر مقدم ،رئیس شورای اسلامی شهر شادگان در مراسم پاسداشت شهدای آتش نشان که درایستگاه آتش نشانی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: آتش نشانان به هر عملیاتی که می روند دیگر امید برگشت ندارند و این شغل تنها به عشق نجات جان انسانها برای ما شیرین وگوار و سختی های آن قابل تحمل است.

وی افزود: آتش نشانی فقط یک شغل نیست بلکه عشقی است که باعاطفه، ایمان و شجاعت آمیخته شده و حریمی را ایجاد کرده که هیچ محدودیتی برای آن متصور نیست و تنها انسانیت در آن موج می زند.

رئیس شورای اسلامی شهر شادگان ادامه داد: در حادثه پلاسکو شاهد بودیم برخی افراد با ساختمان در حال سوختن سلفی گرفتند و این حرکت برای ما رنج آور بود که در شرایطی که برخی جان داده بودند شاهد افراد اینگونه بودیم.

وی یادآورشد: آنچه در حادثه ساختمان پلاسکو، ملت و اهل عالم مشاهده کردند ایثارگری و فداکاری بود و آتش‌نشانان به عنوان انسانهای شجاع و ایثارگر با به خطر انداختن جان خود به دل آتش زدند تا نجات بخش دیگران باشند که این روحیه باید الگو برای همه ما باشد.

مقدم در پایان گفت: آتش نشانی از مشاغل پرخطر و حساس است که خدمات آن جامعه را ایمن و آرامش مردم را تامین می کند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.