کارگاه آموزشی تسهیل گران استانی طرح ملی خادم (خانواده آماده در مخاطرات) روز دوشنبه با حضور 35 نفر از رئیسان و رابطان آموزشی شعبه های جمعیت هلال احمر استان بوشهر برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزش تسهیل‌گران استانی طرح ملی خادم
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ارتقای سطح آمادگی خانواده با حضور به درب خانه ها، افزایش تاب آوری در برابر خطر از جمله هدفهای طرح ملی خانواده آماده در مخاطرات است.

مریم آلبوغبیش اضافه کرد: شرکت کنندگان پس از طی این دوره و فراگیری آموزشهای لازم برای انتقال مفاهیم و نحوه آموزش اعضای داوطلب برای مراجعه به درب منازل را فرا می گیرند.

وی بیان کرد: طرح ملی برنامه خادم یک تلاش دسته جمعی برای آموزش خانواده های ایرانی و افزایش تاب آوری در برابر خطر است که بر اساس برنامه جمعیت هلال احمر تا پایان پنج سال آینده تمام خانوارها باید از این طرح ملی بهره مند شوند.

آلبوغبیش افزود: طرح خانواده آماده در مخاطرات با حضور افراد آموزش دیده به درب منازل همزمان با دهه فجر در استان بوشهر آغاز می شود.

وی یادآور شد: بر این اساس هر ماه یک بار افراد آموزش دیده به درب منازل مراجعه و در مورد شناسایی نقاط امن منزل، آشنایی با خطرها، نحوه برخورد با حادثه، آشنایی با هشدارهای اولیه خطر و کمک های اولیه به آنان آموزش می دهند.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.