همزمان با فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی 15 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان خداآفرین با اعتباری بالغ بر 169 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛فرماندار این شهرستان در جلسه هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر شهرستان با اعلام این مطلب، گفت: این طرح ها شامل گاز رسانی به روستاها، برق رسانی و نیز افتتاح مسکن 36 واحدی مهر این شهرستان و ساختمان شبکه بهداشت و درمان می باشد.
امین امینیان با بیان اینکه همزمان با سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشورمان مراسم گرامیداشت یاد و نام امام راحل در کنار تمثال آن حضرت در خداآفرین اجرا می شود، گفت: یکی از اهداف دهه فجر امسال افزایش شادی و نشاط اجتماعی در برنامه های جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز نیازمند فضای بانشاط است که بر همین اساس افزایش نشاط و جوان گرایی یکی از اهداف جشن های دهه فجر امسال می باشد.
وی، توجه به اقتدار، پویایی و تقویت روحیه ایثار و شهادت را از مهمترین اهداف برنامه های دهه فجر عنوان کرد.
امینیان، خدامحوری، حق مداری و دانایی محوری را از ویژگی های برجسته انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: حضرت امام خمینی (ره) برای ملت ایران تجلی لطف الهی و تبلور تحقق آرزوهای دیرین مردم ایران بود.
فرماندار خداآفرین، افزایش پیوند ملت و انقلاب را یکی از کارکردهای دهه فجر امسال نام برد و افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاورد های انقلاب و خدمات دولت به مردم نشان داده شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.