مدیر خدمات شهری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس از راه‌اندازی سیستم تله‌متری آب در منطقه خبر داد و گفت: میزان تولید و توزیع آب در سطح منطقه ساماندهی می‌شود.

راه اندازی سیستم تله‌متری آب در منطقه ویژه پارسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد پاکدل اظهار داشت: یکی از کارهای ارزشمندی که سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه آب داشته است، بحث کنترلینگ آب است که با راه‌اندازی سیستم تله‌متری میزان تولید و توزیع آب در سطح منطقه ساماندهی می‌شود.

وی بیان کرد: با تاکید مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، کارگروه آب را با همکاری مدیریت آبفای شهرستان عسلویه تشکیل دادیم که راهکارهای بهینه‌سازی مصرف آب را مشخص کنیم.

مدیر خدمات شهری منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس افزود: امیدواریم با اجرای این برنامه‌ها در سال آینده بهترین برنامه را برای ساماندهی شبکه توزیع آب در منطقه داشته باشیم.

وی با اشاره به افتتاح سیستم تله‌متری آب در دهه مبارک فجر  بیان کرد: با این سیستم میزان تولید آب از شرکت‌های تولیدی بناب و نورویژه به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و به راحتی می‌دانیم که چه میزان تولید داریم و خروجی ما و تمام قسمت‌های سازمان و ادارات و شرکت‌ها مشخص می‌شود.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.