قهرمان المپیک لندن گفت:در صورتی که قرار باشد بار دیگر روی تشک کشتی حاضر شوم هدفم حضور در رقابت های جهانی سال 2018 است.

قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:پس از بازی های المپیک ریو خیلی کار عقب افتاده داشتم که باید به آن رسیدگی می کردم به همین منظور در این مدت تمرین کشتی نداشتم و پیگیر امور شخصی زندگی ام بودم. 

دارنده مدال برنز المپیک ریو درباره برنامه های آینده اش در کشتی گفت:به طور حتم که به رقابت های جهانی سال 2017 نخواهم رسید اما در صورتی که احساس کنم هنوز هم می توانم کشتی بگیرم و تیم ملی به وجودم نیاز دارد تمریناتم را برای حضور در رقابت های جهانی 2018 برنامه ریزی خواهم کرد. 

وی تاکید کرد:در حال حاضر پتانسیل کشتی فرنگی بسیار خوب است و مطمئن هستم نفراتی  وجود دارند که جایگزین من شوند اما در صورت نیاز حتماً به کشتی کمک خواهم کرد. 

دارنده 2 مدال برنز جهان درباره علی اشکانی سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی اظهار داشت:اشکانی گزینه بسیار خوبی برای کشتی فرنگی است چرا که خودش سال ها در تیم ملی حضور داشته،عنواندار جهان است و با تحصیلات عالیه ای که دارد حتما به درد تیم ملی می خورد،فقط اینکه باید به این مربی فرصت داد تا بتواند توانمندی های خودش را ثابت کند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار