مهلت ارسال آثار به جشنواره پندار تا 20 بهمن تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی نوشاد دبیر سیزدهمین جشنواره پندار مرتضی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره فراهم آوردن بستری گسترده برای شناسایی و استفاده از تجربیات موفق فعالان جنبش دانشجویی برای الگوسازی در استان است.

وی با اشاره به سهم 80 درصدی جشنواره برای فعالیت‌ های گروهی و تشکیلاتی دانشجویی بیان کرد: با توجه به تعاملی که از محل کارگروه فعالیت‌ های اجتماعی جشنواره پندار برای قراردادن سهم حداکثری فعالیت‌ های گروهی و تشکیلاتی انجام شده است، می تواند زمینه ای مناسب برای تبادل تجربه تشکل‌های دانشجویی ریشه دار و باسابقه باشد.
 
نوشاد با بیان اینکه علاقمندان برای شرکت در سیزدهمین جشنواره پندار می‌توانند به آدرس اینترنتی http://pendar-fars.ir/ مراجعه کنند، افزود: شماره تماس 09178687845 نیز آماده پاسخگویی به متقاضیان است.
 
وی ادامه داد: با توجه به استقبال دانشجویان از این جشنواره، با تصمیم شورای سیاستگذاری سيزدهمين جشنواره پندار، مهلت ارسال آثار به مدت 3 هفته تا 20 بهمن 95 تمدید شد.
 
نوشاد اضافه کرد: گروه‌ها و تشکل‌های دانشجویی که خود و یا اتحادیه کشوری آنها از پیشینه‌ای حداقل 2 دهه ‌ای برخوردار هستند، می‌توانند در بخش گروهی این جشنواره شرکت کنند.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار