فرماندار شهرستان خلخال از افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی با هزینه 835 میلیارد ریال در دهه فجر در شهرستان خلخال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، فریدون بابایی افزود: این طرح ها شامل 57 پروژه عمرانی و 14 طرح اقتصادی است.

وی با بیان اینکه پروژه راه اصلی خلخال به فیروزآباد برای دسترسی آسان مردم این شهرستان به مرکز استان و کشور از جمله پروژه های بزرگ و مهم طرح های افتتاحی دهه فجر امسال است گفت: این طرح قرار است که با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شود.

فرماندار خلخال اظهار کرد: در صورت تغییر زمان سفر وزیر به استان اردبیل نیز تغییری در زمان بهره برداری از این پروژه ایجاد نشده و این راه اصلی دهه فجر امسال بهره برداری خواهد شد.

بابایی با تبریک و گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عملیات اجرایی احداث ساختمان سد بفراجرد خلخال نیز به عنوان یکی دیگر از پروژه های بزرگ خلخال تکمیل شده و آماده بهره برداری است ولی با توجه به آماده نبودن پروژه خط انتقال و پایاب سد به پیشنهاد شرکت آب منطقه ای اردبیل آبگیری این سد در زمان اعلام شده از سوی این شرکت صورت خواهد گرفت.

وی همچنین به افتتاح 14 طرح اقتصادی نیز که از محل طرح های اقتصاد مقاومتی دولت اجرا شده اشاره کرد و افزود: سه کارگاه بزرگ تولیدی واقع در شهرک صنعتی خلخال با اشتغال بیش از 50 نفر از جمله این طرح های بزرگ اقتصادی قابل افتتاح این شهرستان در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در کنار افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی دهها برنامه برای گرامیداشت دهه فجر امسال در نظر گرفته شده و جشن های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تمام مناطق این شهرستان در این 10 روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.